Everybody Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Der ser man hvor lett det er å lure psykiatrien. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Har sett de videoene før og jeg må si jeg synes det er lættis. Ikke alle kommer til å synes det er morsomt eller ikke blir støtt. Men jeg lo godt av det der😂 0 Siter
Vendi Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar (endret) Jeg synes det er litt morsomt 😆 Endret 25. januar av Vendi 0 Siter
Alba Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Jeg synes det er morsomt. Måtte smile litt her nå. 0 Siter
Everybody Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Glitter skrev (42 minutter siden): Morsomt. Men er det skjult kamera på ekte? Ja de vet ikke at det er tull. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Everybody skrev (5 minutter siden): Ja de vet ikke at det er tull. Såpass 0 Siter
Everybody Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Glitter skrev (1 minutt siden): Såpass Altså, de som spiller pasienter tuller jo, men psykologene vet ikke at det er tull. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Hahahaha! Psykologen må jo ta dette på alvor mens de snakker sammen. Folk sier mye rart i psykose. Anonymkode: f0bba...dbe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Jeg synes det er kjempegøy. Skulle gjerne visst hva som foregikk i tankene på psykologene underveis. Anonymkode: 49640...812 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.