Gå til innhold

Kan jeg endre brukernavn?


morsan

Anbefalte innlegg

Brukernavnet som er registrert på meg er noe annet enn nicket. Kan jeg endre det så brukernavnet også blir 'morsan'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedkommende spurte om det gikk an å endre brukernavnet - man kan endre passord og nick der, men jeg ser ikke noen muligheter for å endre brukernavn ?

Jeg har allerede vært der, og som Singularity påpeker: Man får ikke endret brukernavnet sitt der - kun nick og passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vincent

Vedkommende spurte om det gikk an å endre brukernavnet - man kan endre passord og nick der, men jeg ser ikke noen muligheter for å endre brukernavn ?

Brukernavn - kallenavn - nick---

jaja... ikke lett å vite hva som menes....

er brukernavnet nicket eller er kallenavn nicket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Brukernavn - kallenavn - nick---

jaja... ikke lett å vite hva som menes....

er brukernavnet nicket eller er kallenavn nicket?

Det er kallenavn som er det samme som nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navn eller Nick

Jeg har allerede vært der, og som Singularity påpeker: Man får ikke endret brukernavnet sitt der - kun nick og passord.

Det er regler for brukernavn, en av de reglene var vel min 8 tegn, "morsan" er ikke 8 tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Å endre brukernavn bør ikke være nødvendig, brukerene har selv registrert dette og brukernavnet er kun for innlogging.

Nicket er det som vises utad - og her kan du som bruker endre som du vil (untatt når andre har reservert nicket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er regler for brukernavn, en av de reglene var vel min 8 tegn, "morsan" er ikke 8 tegn :)

Til opplysning så har jeg brukernavn som inneholder mindre enn 8 tegn.

Hvor har du lest at det må være minst 8 tegn?

Det er ikke så lett med denne nye ommlegginga, men vi blir vel bedre kjent her etterhvert... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å endre brukernavn bør ikke være nødvendig, brukerene har selv registrert dette og brukernavnet er kun for innlogging.

Nicket er det som vises utad - og her kan du som bruker endre som du vil (untatt når andre har reservert nicket).

Poenget er bare at jeg skulle ønske at brukernavnet også var "morsan". Sånn som det er nå, er brukernavnet mitt en del av e-postadressa mi. Dette går jo egentlig greit i de aller fleste relasjoner, men 'problemet' er at hjemmesida mi på DOL ikke heter 'morsan'. Jeg vet at jeg har 'valgt det selv', men nå ønsker jeg altså å velge noe annet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn eller Nick

Til opplysning så har jeg brukernavn som inneholder mindre enn 8 tegn.

Hvor har du lest at det må være minst 8 tegn?

Det er ikke så lett med denne nye ommlegginga, men vi blir vel bedre kjent her etterhvert... :o)

Jeg mener jeg leste det når jeg regga nicket, jeg fikk nemlig "umiddelbare" problemer med å løse den trivielle situasjonen som oppstå :)

Men jeg kan ta feil, jeg opprettet nemlig også en hotmail sak omtrent på samme tidspunkt, mulig det var den som trengte et kinesisk alfabet for å gjøre passordet bruker vennlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...