Gå til innhold

Tålererte jeg min narcissistiske partner i 12 år til på grunn av seroquel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å gå, og så ble jeg innlagt og satt på seroquel. Terapeuten bare ristet på hodet når jeg var på vei ut, hun ville ikke at jeg skulle fortsette i forholdet. 

Når jeg kom hjem sa partneren noe som fikk meg til å bli (utpressing). Så jeg ble, årene gikk. Og det var stortsett bra, men også mye vondt og forferdelig, men jeg var lite reaktiv, eller bare glemte det hele som om ingenting har skjedd. 

Det er ikke før etter forholdet var ferdig at jeg ser han har nesten alle trekkene en narcissist har og ikke før nå at jeg ser hvor skadelig hans oppførsel har vært. Mulig jeg ikke vet hva som er bra og normalt. 

Men så ikke på forholdet som forferdelig. Alle andre virka til å se det, men ikke jeg. Jeg var blindt forelsket overpositiv og litt dopa?

Men han var skadelig. En mann med to ansikter. En snill og en rett og slett ondskapsfull og mye av tida ikke til stede. Hans gode ansikter var så flott at man kunne bli blind. 

Merkelig å se på det bakover og ikke helt skjønne hvorfor jeg ikke så det. Hvorfor jeg tålte det bare slik. 

Har også opplevd å senere når på seroquel  å ikke ha reagert når noen var veldig aggressiv mot meg. Fikk ikke hjerte bank, ingen stresseeaksjoner, ingenting. 

Anonymkode: f46be...9dd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...