Gå til innhold

Nav gir meg angst så jeg blir svimmel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives mye bedre med å ha jobb, når jeg må ha med nav å gjøre går pulsen min høyt i taket, blir rett og slett svimmel av de noen ganger. Stive skuldre og så hodepine stiv i brystet. 

Har det ikke sånn med noen andre det er bare nav..jeg tror jeg lider av ekstrem navfobi , men er dessverre syk så må ha med de å gjøre. 

Min saksbehandler er veldig hyggelig, hun er faktisk fantastisk. Det er ikke den enkelte jeg er redd for menn maskinen nav.

Mange av de andre har sånn "jaa, men du fikk jo et brev om dette 16 måneder siden, har du ikke lest det, pugget du ikke innholdet det er kjempeviktig vet du å huske alt som du får fra NAV i evig tid?, det er ditt ansvar å huske på dette og er du helt frisk?"...

Jeg får faktisk så mye angst av de og alle skjemaer og behandlings tider at jeg blir kjempe mentalt syk hver gang jeg må gjøre noe med de. Hater også å være en sak i systemet der en helt fremmed på telefonen kan gjennomgå alt av mine dokumenter og samtaler. Man får jo bare helt noia. I dag er nav dag for meg og nå ligger jeg krøllet sammen på sofaen og jobber med å bli frisk fra angsten. 

Jobber med å komme meg langt vekk nå, men er det vanlig å ha angst for nav? At nav gjør en sykere?

Jeg hadde en frist som går ut, etter det spørs det hva jeg lever på. Er jo mulig det er frykten for å ikke ha penger plutselig som er angsten rot..det er en ganske kraftig angst om man føler på frykten om man overlever eller ikke.

Anonymkode: 3d07e...030

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...