AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Etter 30 år med angst, hadde jeg gladelig byttet ut det og med alt det fører med seg, som begrenset sosialt liv, ensomhet og depresjoner, med et bein mindre. Anonymkode: 1c947...958 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter 30 år med angst, hadde jeg gladelig byttet ut det og med alt det fører med seg, som begrenset sosialt liv, ensomhet og depresjoner, med et bein mindre. Anonymkode: 1c947...958 Har du fått hjelp av psykolog/psykiater? Anonymkode: 88d60...411 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Skjønner tankegangen din, Frosken. Jeg tenkte mest på de rent fysiske konsekvensene. Jeg har til gode å høre om folk som får nyresvikt, hjertesykdom øyeskade/synstap, nevropati, gastroparese, fotsår mv. som en direkte følge av angst. Men det blir jo å overforenkle det litt, det kan jeg være enig i. 0 Siter
frosken Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar FjellOgDalar skrev (9 timer siden): Skjønner tankegangen din, Frosken. Jeg tenkte mest på de rent fysiske konsekvensene. Jeg har til gode å høre om folk som får nyresvikt, hjertesykdom øyeskade/synstap, nevropati, gastroparese, fotsår mv. som en direkte følge av angst. Men det blir jo å overforenkle det litt, det kan jeg være enig i. Jeg feil-leste det du skrev, trodde du mente angst var mest helseskadelig. Tror vi ser på dette ganske likt. 1 Siter
Alba Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2026 den 22.21): Får du noe hjelp? Vondt å høre om hvordan du har det. Anonymkode: 88d60...411 Har fått mye hjelp men blir ikke bedre heller værre. AnonymBruker skrev (På 28.1.2026 den 23.12): Støtter dette fullstendig fullt ut. Angsten holdt på å knekke og ødelegge meg i mange år også. Levde i frykt 24/7 i en årrekke. Anonymkode: c3135...734 Har levd i en intens redsel og frykt helt siden barndommen og det er helt utholdbart. Synd du også har gjort det.❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Alba skrev (1 minutt siden): Har fått mye hjelp men blir ikke bedre heller værre. Har levd i en intens redsel og frykt helt siden barndommen og det er helt utholdbart. Synd du også har gjort det.❤️ Vet du hva som gjør at du blir verre? Anonymkode: 88d60...411 0 Siter
Alba Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 22.21): Etter 30 år med angst, hadde jeg gladelig byttet ut det og med alt det fører med seg, som begrenset sosialt liv, ensomhet og depresjoner, med et bein mindre. Anonymkode: 1c947...958 Her også. Gjort alt for å bytte. 0 Siter
Alba Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet du hva som gjør at du blir verre? Anonymkode: 88d60...411 Får mere vonde erfaringer opp gjennom årene som da har gjort at alt ble værre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Alba skrev (7 minutter siden): Får mere vonde erfaringer opp gjennom årene som da har gjort at alt ble værre. Vonde erfaringer=behandler som ikke ser og forstår deg? Har du prøvd ECT mot depresjon? Anonymkode: 88d60...411 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.