Gå til innhold

Hvis du måtte velge mellom angst og diabetes hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 30 år med angst, hadde jeg gladelig byttet ut det og med alt det fører med seg, som begrenset sosialt liv, ensomhet og depresjoner, med et bein mindre. 

Anonymkode: 1c947...958

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter 30 år med angst, hadde jeg gladelig byttet ut det og med alt det fører med seg, som begrenset sosialt liv, ensomhet og depresjoner, med et bein mindre. 

Har du fått hjelp av psykolog/psykiater?

Anonymkode: 88d60...411

FjellOgDalar
Skrevet

Skjønner tankegangen din, Frosken. Jeg tenkte mest på de rent fysiske konsekvensene. Jeg har til gode å høre om folk som får nyresvikt, hjertesykdom  øyeskade/synstap, nevropati, gastroparese, fotsår mv. som en direkte følge av angst. 

Men det blir jo å overforenkle det litt, det kan jeg være enig i. 

Skrevet
FjellOgDalar skrev (9 timer siden):

Skjønner tankegangen din, Frosken. Jeg tenkte mest på de rent fysiske konsekvensene. Jeg har til gode å høre om folk som får nyresvikt, hjertesykdom  øyeskade/synstap, nevropati, gastroparese, fotsår mv. som en direkte følge av angst. 

Men det blir jo å overforenkle det litt, det kan jeg være enig i. 

Jeg feil-leste det du skrev, trodde du mente angst var mest helseskadelig. Tror vi ser på dette ganske likt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2026 den 22.21):

Får du noe hjelp? Vondt å høre om hvordan du har det.

Har fått mye hjelp men blir ikke bedre heller værre.

AnonymBruker skrev (På 28.1.2026 den 23.12):

Støtter dette fullstendig fullt ut. Angsten holdt på å knekke og ødelegge meg i mange år også. Levde i frykt 24/7 i en årrekke. 

Anonymkode: c3135...734

Har levd i en intens redsel og frykt helt siden barndommen og det er helt utholdbart. Synd du også har gjort det.❤️

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (1 minutt siden):

Har fått mye hjelp men blir ikke bedre heller værre.

Har levd i en intens redsel og frykt helt siden barndommen og det er helt utholdbart. Synd du også har gjort det.❤️

Vet du hva som gjør at du blir verre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 22.21):

Her også. Gjort alt for å bytte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hva som gjør at du blir verre?

Får mere vonde erfaringer opp gjennom årene som da har gjort at alt ble værre.

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (7 minutter siden):

Får mere vonde erfaringer opp gjennom årene som da har gjort at alt ble værre.

Vonde erfaringer=behandler som ikke ser og forstår deg? Har du prøvd ECT mot depresjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...