Gå til innhold

Plagsomt følelse av gynging/ falle bakover følelse & dårlig koordinasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til føler jeg at jeg ikke vet hvor jeg befinner meg i rom og tid innenfor eget kropp og hode selvfølgelig. 

Men altså føler meg som Picasso. Får sånn gyngende følelse, og står jeg rett opp og ned føles det som jeg faller bakover. 

Koordinasjonen blir dårlig. 

Har vært til legen med dette når det var ekstremt, jeg tror det ble sagt det var fordi jeg sov dårlig. 

Men nå sover jeg jo bra. 

Skriver dette her inne, fordi jeg lurer på om dette er psykisk eller om det kan ha sammenheng med medisiner. 

Noen som skjønner hva jeg mener?

Anonymkode: 82847...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk følelse av å være på en båt av bl.a. Zoloft. Så det kan kanskje være en bivirkning. 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk følelse av å være på en båt av bl.a. Zoloft. Så det kan kanskje være en bivirkning. 

Ja det tror jeg er mulig men har ikke brukt zoloft. Ja båtførere er god beskrivelse. Plagsomt 

Jeg bruker lithium og alimemazin. 

Har brukt for det meste kvetiapin tidligere, vært innom andre medisiner som, remeron, stilnocht, sobril, zopiclone. 

Har nå lest om Menier's hmm ksnskje kan det være det, fordi jeg har også tinnitus. Hatt i snart 3 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det tror jeg er mulig men har ikke brukt zoloft. Ja båtførere er god beskrivelse. Plagsomt 

Jeg bruker lithium og alimemazin. 

Har brukt for det meste kvetiapin tidligere, vært innom andre medisiner som, remeron, stilnocht, sobril, zopiclone. 

Har nå lest om Menier's hmm ksnskje kan det være det, fordi jeg har også tinnitus. Hatt i snart 3 år. 

Jeg har fått det forbigående på kvetiapin, og fikk det mye på en kombinasjon av Brintellix og Lamictal, men jeg har også hatt det uten noen medisiner. Så hos meg tror jeg det er flere ting som bidrar, men medisiner som påvirker bl.a. serotonin fremstår som en trigger/risikofaktor hos meg. Jeg fikk det også de første dagene da jeg startet på duloxetin nå nylig, men har ingenting nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...