AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Slik som med Litium? Anonymkode: fc7d4...9bc 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar Nei, ikke slik som litium - ved start, ukentlig deretter noen uker og deretter hver 3. mnd. Men i helt spesielle tilfeller. Feks ingen effekt på 450 mg, og man ønsker å prøve 600 eller 750. Da tar man serumkonsentrasjon for å være på den sikre siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar nachnoo skrev (4 minutter siden): Nei, ikke slik som litium - ved start, ukentlig deretter noen uker og deretter hver 3. mnd. Men i helt spesielle tilfeller. Feks ingen effekt på 450 mg, og man ønsker å prøve 600 eller 750. Da tar man serumkonsentrasjon for å være på den sikre siden. Takk. Jeg har startet opp på 150 mg og stått på det i 2 uker nå. Kjenner ikke noe særlig effekt enda. Økt angst. Gi det 2 uker til før jeg går opp til 300 mg? Anonymkode: fc7d4...9bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar nachnoo skrev (4 minutter siden): Ja, det høres fornuftig ut. Tenker du at jeg kan "bare" kan sende en melding på HelseNorge til fastlegen for å be om resept? Eller må jeg ha en legetime? Det var privat psyk.som skrev ut resept på medisinen til meg. Anonymkode: fc7d4...9bc 0 Siter
Glitter Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker du at jeg kan "bare" kan sende en melding på HelseNorge til fastlegen for å be om resept? Eller må jeg ha en legetime? Det var privat psyk.som skrev ut resept på medisinen til meg. Anonymkode: fc7d4...9bc Jeg sendte nettopp melding til min fastlege om resept på økning av antidepressiva. Det var psykoseteamet som satt meg på det. Det gikk helt fint. Fastlegen så jo i reseptformidleren at jeg hadde fått skrevet ut en startdose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Glitter skrev (5 timer siden): Jeg sendte nettopp melding til min fastlege om resept på økning av antidepressiva. Det var psykoseteamet som satt meg på det. Det gikk helt fint. Fastlegen så jo i reseptformidleren at jeg hadde fått skrevet ut en startdose. Takk. Kjenner du noe forskjell før/etter oppstart? Anonymkode: fc7d4...9bc 0 Siter
Glitter Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Kjenner du noe forskjell før/etter oppstart? Anonymkode: fc7d4...9bc Vil si jeg føler meg bedre, men vanskelig å si fpr har samtidig sluttet på Litium. Så er i en fase nå hvor det kan gå begge veier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Glitter skrev (25 minutter siden): Vil si jeg føler meg bedre, men vanskelig å si fpr har samtidig sluttet på Litium. Så er i en fase nå hvor det kan gå begge veier. Hvor mange uker brukte du å trappe ned Litium? Bra du føler deg litt bedre🫶 Anonymkode: fc7d4...9bc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.