AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Poliklinikken hadde begynt å ta i bruk et nytt program som transkriberer alt som blir sagt i timen sist jeg var der "fordi de har så mye skrivearbeid" (i følge behandler). Hva tenker dere om det? Lurt eller ikke? Anonymkode: ddc69...000 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Lurer litt på om dette programmet også skrev journalnotatet? Anonymkode: ddc69...000 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Vet ikke om jeg hadde klart å slappe av og være naturlig om jeg visste alt jeg sa ble hørt av et program for å bli transkribert. Anonymkode: 02ab1...553 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Blir høyst sannsynlig mye bedre journalnotater av det. Anonymkode: 8b2fa...9aa 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Dette er bra for pasientenes rettssikkerhet. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (53 minutter siden): Roboter tar snart over alt. Derfor må vi innføre borgerlønn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar psykedeliker skrev (2 minutter siden): Derfor må vi innføre borgerlønn. Borgerlønn, er det lik lønn for alle? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (Akkurat nå): Borgerlønn, er det lik lønn for alle? I utgangspunktet ja, men de som vil jobbe i tillegg skal selvfølgelig få lov til det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar psykedeliker skrev (9 minutter siden): I utgangspunktet ja, men de som vil jobbe i tillegg skal selvfølgelig få lov til det. Ja kanskje ikke så dumt det nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.