krøll9 Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Kan det stemme at wellbutrin ikke virker likt over tid? Var glad over nedsatt apetitt. Nå er ikke det like utpreget og jeg må ta meg litt sammen igjen for å ikke småspise. Sukk. 0 Siter
munchin Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar krøll9 skrev (46 minutter siden): Kan det stemme at wellbutrin ikke virker likt over tid? Var glad over nedsatt apetitt. Nå er ikke det like utpreget og jeg må ta meg litt sammen igjen for å ikke småspise. Sukk. Hvilken dose står du på? Jeg begynte på 150 mg for 2 uker siden. 0 Siter
krøll9 Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar (endret) Jeg står på 300. Endret 29. januar av krøll9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar krøll9 skrev (3 timer siden): Jeg står på 300. Er du blitt betraktelig bedre? Depresjon? Anonymkode: 35b20...dff 0 Siter
krøll9 Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Ja. Absolutt. Gått fra å bare være inne og sengeliggende hvert mulige minutt, ikke orket annen sosial kontakt enn helt nødvendig og null motivasjon og interesse i det jeg gjør i yrkes- og dagligliv, senest i starten av januar, til å være overveiende positiv, økt fokus og igjen oppsøke folk. Til og med ordnet to dates de kommende dagene. Det er på ingen måte over the top, men kontrasten er bare så veldig. Det skal sies at jeg delvis har tatt mer enn 300mg noen dager, pluss at jeg har kombinert med ett ssri. Hadde ikke så mye virkning de første månedene på wellbutrin alene. Tar kanskje oftere 450 enn 300. Men kjennes riktig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar krøll9 skrev (1 time siden): Ja. Absolutt. Gått fra å bare være inne og sengeliggende hvert mulige minutt, ikke orket annen sosial kontakt enn helt nødvendig og null motivasjon og interesse i det jeg gjør i yrkes- og dagligliv, senest i starten av januar, til å være overveiende positiv, økt fokus og igjen oppsøke folk. Til og med ordnet to dates de kommende dagene. Det er på ingen måte over the top, men kontrasten er bare så veldig. Det skal sies at jeg delvis har tatt mer enn 300mg noen dager, pluss at jeg har kombinert med ett ssri. Hadde ikke så mye virkning de første månedene på wellbutrin alene. Tar kanskje oftere 450 enn 300. Men kjennes riktig. Hvordan er forskjellen fra 150 til 300/450 mg? Fantastisk å høre at du er så mye bedre:) Anonymkode: 35b20...dff 0 Siter
krøll9 Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan er forskjellen fra 150 til 300/450 mg? Fantastisk å høre at du er så mye bedre:) Anonymkode: 35b20...dff Vanskelig å sette fingeren på. Men jeg tror jeg har det bedre på høyere dose. Kanskje litt mer energisk. Tar bare ikke høyere dose for ofte fordi det fører til at jeg må sende ny forespørsel om resept litt vel ofte. Liker ikke helt det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar krøll9 skrev (Akkurat nå): Vanskelig å sette fingeren på. Men jeg tror jeg har det bedre på høyere dose. Kanskje litt mer energisk. Tar bare ikke høyere dose for ofte fordi det fører til at jeg må sende ny forespørsel om resept litt vel ofte. Liker ikke helt det. Har du ikke klarert med legen at du skal ta 450 mg? Eventuelt hvorfor ikke? Anonymkode: 35b20...dff 0 Siter
krøll9 Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du ikke klarert med legen at du skal ta 450 mg? Eventuelt hvorfor ikke? Anonymkode: 35b20...dff Nei. Har ikke det. Men har fortalt at jeg har prøvd det ut. Avklarer det ikke fordi de muligens ikke ville vært enig. Gidder ikke risikere det. Anbefaler ingen andre å følge den samme strategien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.