AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det var jeg som for noen uker siden trodde jeg kom til å dø av neseblødning. Dette er bare en av mange katastrofetanker sinnet mitt henger seg opp til. Jeg ter zyprexa, og benzo. Jeg har tidligere gått på zoloft i nesten to tiår, uten at det gjorde ting noe bedre. Jeg lever isolert og har også noen fysiske helseutfordringer som lett astma (veldig dumt siden jeg tror jeg kunne hatt nytte av betablokkere). Min aksjonsradius blir stadig mindre, og jeg har vel agorafobi, klaustrofobi, panikkangst og generaliser angst samt tvangstanker i min schizofrenilidelse. Er det ett medikament jeg kunne prøve? Noen som vet hvordan jeg kan legge dette frem for legen? Det er jo flaut og jeg tenker han tenker jeg er en svekking og en dust av en diger gubbe. Jeg har avlyst medisinske prosedyrer pga angsten, men det kan jo være jeg må til pers en gang. Nesekauteriseringen gjennomførte jeg da. Det gikk fint. ISW ? Noen som har innspill. @nachnoo Anonymkode: 9455c...8ee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.