AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Noen som har erfaring? Anonymkode: 40573...9d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har erfaring? Anonymkode: 40573...9d6 Jeg vil ikke si at Litium har hjulpet meg med uro, nei. Anonymkode: 7e106...ca8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vil ikke si at Litium har hjulpet meg med uro, nei. Anonymkode: 7e106...ca8 Hm. Behandler sa at vi kunne forsøke øke litium mot uro, men har liksom ikke hørt om noen som har snakket om effekt ift det før så bare lurte da. Anonymkode: 40573...9d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For meg har det ikke hjulpet. Begynte å lure på on jeg har fått uro som bivirkning. Anonymkode: c61b2...101 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg har det ikke hjulpet. Begynte å lure på on jeg har fått uro som bivirkning. Anonymkode: c61b2...101 Uffda, det er jo ikke bra... Anonymkode: 40573...9d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Uffda, det er jo ikke bra... Anonymkode: 40573...9d6 Kanskje han tenker uroen kan være hypomani? Anonymkode: c61b2...101 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han tenker uroen kan være hypomani? Anonymkode: c61b2...101 Kanskje? Men tror du ikke jeg ville fått beskjed om det da? Anonymkode: 40573...9d6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.