AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Er det vanlig å ha psykoser som man holder helt for seg selv, sånn at man kan leve et helt normalt liv ved siden av? Jobbe og ha normal familie liv, men ha psykoser likevel, som ingen vet om? Anonymkode: 50e83...289 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Så lenge du ikke deler vrangforestillingene med andre kan det være mulig. Anonymkode: 039f9...334 0 Siter
Glitter Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Jeg levde ikke akkurat normalt, men jeg holdt det skjult lenge. Fikk ikke lov til å si noe. Forsnakket meg da jeg var full og da var katten ute av sekken så da fortalte jeg mer. Men ikke alt. Har fortalt litt og litt mer etter hvert som tiden har gått. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Når jeg vokste opp lærte jeg å holde det for meg selv, de sa at sånt måtte jeg ikke si men noe sa jeg som folk reagerte på. Mine foreldre sa bare "Hun er bare sånn". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar On 1/30/2026 at 8:18 PM, AnonymBruker said: Er det vanlig å ha psykoser som man holder helt for seg selv, sånn at man kan leve et helt normalt liv ved siden av? Jobbe og ha normal familie liv, men ha psykoser likevel, som ingen vet om? Anonymkode: 50e83...289 Du er ikke psykotisk uten funksjonsfall, men du kan jo ha rare tanker. Anonymkode: 43f05...0d6 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar For meg medførte sykdommen frafall fra skole og venner, og det kom før psykosen. Jeg tror ikke du kan ha noe schizofreni eller lignende hvis du jobber og fungerer. Vrangforestillingslidelse kan man fungere adekvat på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.