AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Noen her som har erfaring med å kaste opp av angst og har noen gode råd til hvordan takle det best mulig? For meg kommer det helt plutselig ofte, kan sitte i senga og slappe av også plutselig bare kaster jeg opp. Noen ganger kan jeg kaste opp når jeg prøver ta medisiner eller etter at jeg har spist. Ellers virker det ofte litt tilfeldig når det skjer. Jeg blir også litt nervøs for å dra på ting som jobb eller timer hos behandler for er nervøs for å plutselig kaste opp der også. Anonymkode: afb32...d0e 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Kan det være noe annet som gjør at du kaster opp? Drev selv å kastet opp lenge og til slutt fant jeg ut at det var en bivirkning av brintellix. Sluttet med den og dermed sluttet jeg å kaste opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar emilie321 skrev (4 minutter siden): Kan det være noe annet som gjør at du kaster opp? Drev selv å kastet opp lenge og til slutt fant jeg ut at det var en bivirkning av brintellix. Sluttet med den og dermed sluttet jeg å kaste opp. Ja, det kan jo kanskje være noe annet som gjør det, og jeg bruker faktisk brintellix men har brukt den siden oktober så hvis det var pga den burde jeg vel ha begynt å kaste opp før? Eller kan faktisk bivirkninger komme først etter flere måneder? Jeg har ikke peiling på sånt, men har i alle fall alltid tenkt at bivirkninger kommer med en gang. Jeg har også erfaring med å kaste opp tidligere pga angst og/eller stressende perioder. Så bare antok at det var det samme nå. Anonymkode: afb32...d0e 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, det kan jo kanskje være noe annet som gjør det, og jeg bruker faktisk brintellix men har brukt den siden oktober så hvis det var pga den burde jeg vel ha begynt å kaste opp før? Eller kan faktisk bivirkninger komme først etter flere måneder? Jeg har ikke peiling på sånt, men har i alle fall alltid tenkt at bivirkninger kommer med en gang. Jeg har også erfaring med å kaste opp tidligere pga angst og/eller stressende perioder. Så bare antok at det var det samme nå. Anonymkode: afb32...d0e Det tok litt tid før jeg begynte å kaste opp, derfor tok det tid før jeg fant synderen. Oppkast sto også oppført som en bivirkning av brintellix da jeg begynte å lese om brintellix. Men det kan selvfølgelig være noe annet hos deg som gjør at du kaster opp. Ville bare fortelle om min erfaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar emilie321 skrev (10 timer siden): Det tok litt tid før jeg begynte å kaste opp, derfor tok det tid før jeg fant synderen. Oppkast sto også oppført som en bivirkning av brintellix da jeg begynte å lese om brintellix. Men det kan selvfølgelig være noe annet hos deg som gjør at du kaster opp. Ville bare fortelle om min erfaring. Åja, jeg skjønner. Jeg skal i alle fall ha det i bakhodet. Anonymkode: afb32...d0e 1 Siter
stjernestøv Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Min bror brakk seg alltid når han hadde angst, måtte gi telefonen til noen andre for han klarte ikke snakke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar stjernestøv skrev (På 31.1.2026 den 16.57): Min bror brakk seg alltid når han hadde angst, måtte gi telefonen til noen andre for han klarte ikke snakke. Uff, det er ikke godt. Anonymkode: afb32...d0e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.