AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Du som har seponert fra lithium. Hvorfor seponerte du? Hvordan gikk det? Merket du noe? Hadde noe dårlige opplevelser på mental stabilitet? Anonymkode: 99080...465 0 Siter
nachnoo Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Her må en legge til et vesentlig spørsmål: Diagnose? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Jeg seponerte litium og alle de andre medisinene jeg sto på fordi jeg ville se om jeg kunne klare meg uten og om bipolar diagnosen var rett. Gikk noen måneder og jeg merket ingen forskjell, men begynte på igjen for det var for stor risiko å bli dårlig. Anonymkode: d26fb...83a 0 Siter
Glitter Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Seponerte for to uker siden. Har ikke merket noe til det ennå bortsett fra mindre skjelving på hendene. Men det er jo tidlig ennå. Har shizoaffektiv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du som har seponert fra lithium. Hvorfor seponerte du? Hvordan gikk det? Merket du noe? Hadde noe dårlige opplevelser på mental stabilitet? Anonymkode: 99080...465 Jeg seponerte fordi jeg tenkte at jeg ble veldig trøtt og sliten av medisinen. Jeg merket innen to uker en forverring av depresjons-symptomer. Det ble til at jeg startet opp igjen på Litium. Anonymkode: e41e8...21e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.