Gå til innhold

Seponering fra lithium

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som har seponert fra lithium. 

Hvorfor seponerte du? 

Hvordan gikk det? Merket du noe? Hadde noe dårlige opplevelser på mental stabilitet?

Anonymkode: 99080...465

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må en legge til et vesentlig spørsmål: Diagnose?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg seponerte litium og alle de andre medisinene jeg sto på fordi jeg ville se om jeg kunne klare meg uten og om bipolar diagnosen var rett. Gikk noen måneder og jeg merket ingen forskjell, men begynte på igjen for det var for stor risiko å bli dårlig.

Anonymkode: d26fb...83a

Skrevet

Seponerte for to uker siden. Har ikke merket noe til det ennå bortsett fra mindre skjelving på hendene. Men det er jo tidlig ennå. 

Har shizoaffektiv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du som har seponert fra lithium. 

Hvorfor seponerte du? 

Hvordan gikk det? Merket du noe? Hadde noe dårlige opplevelser på mental stabilitet?

Anonymkode: 99080...465

Jeg seponerte fordi jeg tenkte at jeg ble veldig trøtt og sliten av medisinen. Jeg merket innen to uker en forverring av depresjons-symptomer. Det ble til at jeg startet opp igjen på Litium.

Anonymkode: e41e8...21e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...