Gå til innhold

Er det meningen at vi alle skal være per normal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg ser på gamle bilder fra dager da jeg var mer lykkelig og kreativ. 

Det var mange som syntes det jeg lagde var fint og kreative aktiviteter ga meg glede. 

Jeg har hørt at jeg er morsom og har gode ideer. Flere har sagt jeg byrde skrive bok eller film osv. Noe jeg tenkte jeg skulle prøve ettersom de sa det, men hadde ikke tida. 

De siste årene har jeg hatt depresjon fordi jeg ble kraftig utbrent. Deretter blitt medisinert med litt av hvert. 

Nå på lithium har jeg null ideer og føler meg lettere depressiv 24/7, eller kall det tiltaksløs i forhold til det jeg er vant til. Kan lett gli inn som Per Normal. Føler jeg gjør bare nødvendige oppgaver og har ingen glede i livet lenger. Har lyst til ingenting.  Nå så langt at jeg selger all hobby utstyr jeg har, fordi jeg antar jeg aldri får lyst til det igjen. 

Og livet mitt var så fargerikt før. Nå bare robot. 

Anonymkode: 2a0c2...d86

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Ved all medisinbruk må man vurdere nytteverdien opp mot bivirkningene.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Ved all medisinbruk må man vurdere nytteverdien opp mot bivirkningene.

Akkurat, jeg føler meg litt mer våken etter reduksjon og snakker mer. Før sa jeg lite. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...