stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tar vival, imovane og seroquel når jeg legger meg og vil helst lære meg og sove naturlig igjen men klarer å slappe av med dette, hva er det mest naturlig å kutte ut først? Det er veldig mange år siden jeg sov naturlig uten noe, er det håp? Skal ta det opp med psykiater, prøvde alimemazin istedenfor imovane men det gikk ikke og det skulle jeg ikke ta med seroquel hadde apoteket sagt. Er det bare å trappe ned og å prøve seg frem? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden (endret) Jeg kan ikke fortsette med dette, det er jo ikke bra? Har klart å trappe ned på imovane før, da brukte jeg lang tid på det. Må jeg det nå og? Vil ikke ha abstinenser heller, da får jeg i hvert fall ikke sove. men jeg ser klarere nå at det er ikke bra for meg. Endret 47 minutter siden av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden stjernestøv skrev (24 minutter siden): Jeg kan ikke fortsette med dette, det er jo ikke bra? Har klart å trappe ned på imovane før, da brukte jeg lang tid på det. Må jeg det nå og? Vil ikke ha abstinenser heller, da får jeg i hvert fall ikke sove. men jeg ser klarere nå at det er ikke bra for meg. Jeg seponerte nettopp Imovane. Det gikk opp for meg at det ikke er bra for meg og jeg var mye trett "dagen derpå". Har du snakket med legen din om dette? Jeg bare bestemte meg på egenhånd og sluttet på dagen. Har flere oppvåkninger, men sover utenom det. (Bp2-depresjon). Anonymkode: dc9fa...a81 1 Siter
stjernestøv Skrevet 21 minutter siden Forfatter Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg seponerte nettopp Imovane. Det gikk opp for meg at det ikke er bra for meg og jeg var mye trett "dagen derpå". Har du snakket med legen din om dette? Jeg bare bestemte meg på egenhånd og sluttet på dagen. Har flere oppvåkninger, men sover utenom det. (Bp2-depresjon). Anonymkode: dc9fa...a81 Å, har ikke snakket med han om det. Sluttet på dagen ja? vet ikke om jeg tør det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden stjernestøv skrev (10 minutter siden): Å, har ikke snakket med han om det. Sluttet på dagen ja? vet ikke om jeg tør det da. Nei, ikke slutt på dagen. Jeg var klar for det. Anonymkode: dc9fa...a81 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 minutter siden Forfatter Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, ikke slutt på dagen. Jeg var klar for det. Anonymkode: dc9fa...a81 Hadde du tatt det i flere år? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Hadde du tatt det i flere år? Jeg begynte på Alimemazin som alvorlig deprimert i 2021. Har kun tatt Imovane i ca 1 år. Anonymkode: dc9fa...a81 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.