Glitter Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar stjernestøv skrev (2 minutter siden): det er jo bra men du tar vel andre ting? Tok Truxal. Det tar jeg ennå. Har i to år også tatt Alimemazin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar Forfatter Skrevet 1. februar Glitter skrev (12 timer siden): Tok Truxal. Det tar jeg ennå. Har i to år også tatt Alimemazin. Ok målet mitt er ingenting, vet ikke om det er realistisk. 0 Siter
Glitter Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar stjernestøv skrev (1 time siden): Ok målet mitt er ingenting, vet ikke om det er realistisk. Skader ikke å forsøke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar Forfatter Skrevet 1. februar Glitter skrev (2 timer siden): Skader ikke å forsøke. Nei gjør ikke det, jeg vil være medisinfri og sterk. Trenger det nå, skjer mye på alle kanter rundt meg og de involverer meg. 0 Siter
erik123 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar stjernestøv skrev (17 timer siden): Ok. Jeg tror jeg er avhengig og er redd for abstinenser, tror jeg trapper sakte ned. Jeg trappet sakte ned med sovemedisin over tre måneder, gikk bra ei stund. Men fikk ikke sove, så nå tar jeg Zopiclone igjen (7,5 mg.) Jeg sliter voldsomt med søvn. Tar også Sobril en gang i blant. Må sove, ellers blir livet helt jævlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar Forfatter Skrevet 1. februar erik123 skrev (19 minutter siden): Jeg trappet sakte ned med sovemedisin over tre måneder, gikk bra ei stund. Men fikk ikke sove, så nå tar jeg Zopiclone igjen (7,5 mg.) Jeg sliter voldsomt med søvn. Tar også Sobril en gang i blant. Må sove, ellers blir livet helt jævlig. Ja skal prøve og trappe ned, jeg har alltid havnet tilbake på sovemedisin for må jo sove. Det går ikke uten søvn nei. 1 Siter
erik123 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Får jeg ikke sove så er Zopiclone redningen. Å trappe ned har jeg gjort flere ganger, men ender tilbake der jeg var. Søvn er uhyre viktig for å fungere i hverdagen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar Forfatter Skrevet 1. februar erik123 skrev (46 minutter siden): Får jeg ikke sove så er Zopiclone redningen. Å trappe ned har jeg gjort flere ganger, men ender tilbake der jeg var. Søvn er uhyre viktig for å fungere i hverdagen. Ja det er kjedelig det der, ja vi må jo sove. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.