AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sov uten alimemazin. Og sov 6, 5 timer i strekk uten å våkne. Sjelden vare. . Føler meg så bra. Kjære Gud Pliis la dette fortsette!! Hvorfor føler jeg meg bare normal når jeg sover bra uten meds? Anonymkode: b275a...f5c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sov uten alimemazin. Og sov 6, 5 timer i strekk uten å våkne. Sjelden vare. . Føler meg så bra. Kjære Gud Pliis la dette fortsette!! Hvorfor føler jeg meg bare normal når jeg sover bra uten meds? Anonymkode: b275a...f5c For medisin er ikke bra for oss. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 5 minutes ago, stjernestøv said: For medisin er ikke bra for oss. Greit nok at du vingler mye mellom om medisin er bra for deg eller ikke, men du må slutte å overføre den vinglingen til andre. Det som ikke funker for deg, funker kanskje bra for andre. Og visa versa. Anonymkode: a519a...9f1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Greit nok at du vingler mye mellom om medisin er bra for deg eller ikke, men du må slutte å overføre den vinglingen til andre. Det som ikke funker for deg, funker kanskje bra for andre. Og visa versa. Anonymkode: a519a...9f1 Jo det er sant det, noen trenger medisin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Denne natta ble verre. Fikk panikkangst i går, og så holdt den tanken meg våken med strammet i brystet, skuldre etc. Det er angst som holder meg våken. Hvorfor må jeg ha så mye angst, at det ikke går ann å sove? Anonymkode: b275a...f5c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.