AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Sov uten alimemazin. Og sov 6, 5 timer i strekk uten å våkne. Sjelden vare. . Føler meg så bra. Kjære Gud Pliis la dette fortsette!! Hvorfor føler jeg meg bare normal når jeg sover bra uten meds? Anonymkode: b275a...f5c 1 Siter
stjernestøv Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sov uten alimemazin. Og sov 6, 5 timer i strekk uten å våkne. Sjelden vare. . Føler meg så bra. Kjære Gud Pliis la dette fortsette!! Hvorfor føler jeg meg bare normal når jeg sover bra uten meds? Anonymkode: b275a...f5c For medisin er ikke bra for oss. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar 5 minutes ago, stjernestøv said: For medisin er ikke bra for oss. Greit nok at du vingler mye mellom om medisin er bra for deg eller ikke, men du må slutte å overføre den vinglingen til andre. Det som ikke funker for deg, funker kanskje bra for andre. Og visa versa. Anonymkode: a519a...9f1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Greit nok at du vingler mye mellom om medisin er bra for deg eller ikke, men du må slutte å overføre den vinglingen til andre. Det som ikke funker for deg, funker kanskje bra for andre. Og visa versa. Anonymkode: a519a...9f1 Jo det er sant det, noen trenger medisin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Denne natta ble verre. Fikk panikkangst i går, og så holdt den tanken meg våken med strammet i brystet, skuldre etc. Det er angst som holder meg våken. Hvorfor må jeg ha så mye angst, at det ikke går ann å sove? Anonymkode: b275a...f5c 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sov uten alimemazin. Og sov 6, 5 timer i strekk uten å våkne. Sjelden vare. . Så bra. Jeg har også hatt noen dager nå der søvnen har vært betydelig bedre med ingen/lavere dose medisin. I natt ble det vanskeligere igjen, men det er forventet. Jeg har akseptert de siste årene at slik vil det trolig være. Det mest virksomme og enkleste tiltaket jeg kan gjøre, er det kjedelige med å innføre noen faste rutiner om kvelden... Jeg har valgt å gjøre kveldsrutinen til en del av hjernens kveldssignal. Da innstiller hodet seg på at nå er det kveld. Det har virket i ca. 90% av kveldene for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.