AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Da er det absolutt et poeng med litium. Og bp2? Anonymkode: a9d3e...d05 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og bp2? Anonymkode: a9d3e...d05 Samme, men ikke så katastrofalt uten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (15 minutter siden): Positive effekter av forebyggende medisin er ikke så lett å registrere. Man kan selvsagt hver kveld registrere: Ble ikke manisk i dag heller. Men jeg har kun hatt en antatt hypomani og det er 5 år siden nå... Anonymkode: a9d3e...d05 0 Siter
nachnoo Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei av alle innleggene om å redusere/seponere litium den siste tiden. Derfor kommer mitt klare standpunkt til dette her: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei av alle innleggene om å redusere/seponere litium den siste tiden. Derfor kommer mitt klare standpunkt til dette her: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. Endelig! Anonymkode: 7d367...49c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.