AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar nachnoo skrev (3 minutter siden): Da er det absolutt et poeng med litium. Og bp2? Anonymkode: a9d3e...d05 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og bp2? Anonymkode: a9d3e...d05 Samme, men ikke så katastrofalt uten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar nachnoo skrev (15 minutter siden): Positive effekter av forebyggende medisin er ikke så lett å registrere. Man kan selvsagt hver kveld registrere: Ble ikke manisk i dag heller. Men jeg har kun hatt en antatt hypomani og det er 5 år siden nå... Anonymkode: a9d3e...d05 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei av alle innleggene om å redusere/seponere litium den siste tiden. Derfor kommer mitt klare standpunkt til dette her: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar nachnoo skrev (2 minutter siden): Må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei av alle innleggene om å redusere/seponere litium den siste tiden. Derfor kommer mitt klare standpunkt til dette her: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. Endelig! Anonymkode: 7d367...49c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (12 timer siden): Må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei av alle innleggene om å redusere/seponere litium den siste tiden. Derfor kommer mitt klare standpunkt til dette her: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. Ok så ut i fra dette. BP 2 greit å seponere. BP1 ikke greit. Er det derfor du spør om diagnose? Jeg tror ikke jeg har diagnosen, men er ikke dum nok til å slutte på egenhånd. Likevel ser jeg forhåpentligvis frem til å finne en lege som kan la meg få prøve uten til sommeren. Jeg fikk forstå at lithium kunne hjelpe meg med søvn, fordi den stabiliserer stemningsleie. Men den har ikke det, og det, er nok fordi min søvnløshet ikke er mani eller hypomani i opprinnelse. Det er klart og tydelig hypervigilens og angst. Anonymkode: 4d453...661 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok så ut i fra dette. BP 2 greit å seponere. BP1 ikke greit. Er det derfor du spør om diagnose? Jeg forstår nå at min kommunikasjon er dårlig og uklar. Derfor gjør jeg nå et forsøk på klargjøring: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. Hvis du likevel gjør det, er du litt mindre idiot hvis du bruker det for BP2 enn for BP1. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (36 minutter siden): Jeg forstår nå at min kommunikasjon er dårlig og uklar. Derfor gjør jeg nå et forsøk på klargjøring: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. Hvis du likevel gjør det, er du litt mindre idiot hvis du bruker det for BP2 enn for BP1. Lol Ja sant, hvis du har. Anonymkode: 4d453...661 0 Siter
cathlin Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (1 time siden): Jeg forstår nå at min kommunikasjon er dårlig og uklar. Derfor gjør jeg nå et forsøk på klargjøring: Ikke reduser eller seponer litium med mindre det er en klar anbefaling fra psykiater. Hvis du likevel gjør det, er du litt mindre idiot hvis du bruker det for BP2 enn for BP1. 4 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Kanskje kunne du endre teksten fra Jeg har konferert med psykiater til Psykiater støtter mitt ønske. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (8 minutter siden): Kanskje kunne du endre teksten fra Jeg har konferert med psykiater til Psykiater støtter mitt ønske. Ok 6 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar cathlin skrev (1 time siden): Ok 🤣 Anonymkode: 4d453...661 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar cathlin skrev (1 time siden): Ok LOL! Anonymkode: a9d3e...d05 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.