Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med uka mtp trening! Fikk til to styrkeøkter og to skiturer:

Onsdag: Styrketrening (14 dager siden sist pga reise) ca en time. Jeg perset så det sang på beinpress! Telte feil på vektskivene og la på mye mer enn jeg pleier 😄 Er visst sterkere i beina enn jeg tror 🤪

Fredag: Styrketrening en time. Økte vekter på Gorilla Rows,  en øvelse jeg liker veldig godt,  og på biceps curl, og det gikk veldig greit. Gøy!!

Lørdag: Skitur med mannen i snøvær, 7,3 km. Skikkelig surt,  men deilig å komme seg ut og ikke minst komme inn igjen i varm stue etterpå!

Søndag: Skitur med mannen,  10 km. Deilig! 

Vi her i sør er ikke akkurat bortskjemte med skiføre, så det er herlig når snøen innimellom blir liggende og en kan komme seg ut i den stille, hvite, vakre skogen på ski ❄️❄️❄️

Endret av påskelilje
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra!

Ble totalt tre økter på meg denne uken.

Tirsdag: Styrketrening, 40 minutter
Onsdag: Trappegåing (300 trappetrinn og opp og ned to ganger, så 1200 trinn tilsammen)
Fredag: 3 km powerwalk

Skulle egentlig ha en styrkeøkt i dag også, men ble syk så har droppet det. 

Skrevet
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Veldig bra!

Ble totalt tre økter på meg denne uken.

Tirsdag: Styrketrening, 40 minutter
Onsdag: Trappegåing (300 trappetrinn og opp og ned to ganger, så 1200 trinn tilsammen)
Fredag: 3 km powerwalk

Skulle egentlig ha en styrkeøkt i dag også, men ble syk så har droppet det. 

Imponert over trappegåingen din!

Jeg går også trapper på jobb, men har ikke telt trinnene. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen!

Skrevet
påskelilje skrev (10 timer siden):

Imponert over trappegåingen din!

Jeg går også trapper på jobb, men har ikke telt trinnene. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen!

Vi har noen trapper ikke så langt her jeg bor, som går opp til et utsiktspunkt. I stedet for å bare lage sti opp så valgte de i stedet å lage trapper. Så mange som trener der. :) 

påskelilje
Skrevet
Vhanja skrev (53 minutter siden):

Vi har noen trapper ikke så langt her jeg bor, som går opp til et utsiktspunkt. I stedet for å bare lage sti opp så valgte de i stedet å lage trapper. Så mange som trener der. :) 

Jeg telte trappetrinnene her på jobb nå i morges, og tror det ble 84. Så to ganger om dagen opp dem, blir jo 168. Langt fra din treningsøkt, men det blir jo litt i løpet av uka da.

Fint å trene i trapper ute da!

Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Jeg telte trappetrinnene her på jobb nå i morges, og tror det ble 84. Så to ganger om dagen opp dem, blir jo 168. Langt fra din treningsøkt, men det blir jo litt i løpet av uka da.

Fint å trene i trapper ute da!

Alle monner drar og det er jo veldig lurt å gå de trappene i stedet for å ta heisen. :) 

Skrevet

Det ble veldig dårlig. En dag i slalombakken pluss en tur på 6-7 km. Jeg føler meg mørbanket, så det hadde nok litt effekt som styrketrening for beina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...