påskelilje Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Jeg er veldig fornøyd med uka mtp trening! Fikk til to styrkeøkter og to skiturer: Onsdag: Styrketrening (14 dager siden sist pga reise) ca en time. Jeg perset så det sang på beinpress! Telte feil på vektskivene og la på mye mer enn jeg pleier 😄 Er visst sterkere i beina enn jeg tror 🤪 Fredag: Styrketrening en time. Økte vekter på Gorilla Rows, en øvelse jeg liker veldig godt, og på biceps curl, og det gikk veldig greit. Gøy!! Lørdag: Skitur med mannen i snøvær, 7,3 km. Skikkelig surt, men deilig å komme seg ut og ikke minst komme inn igjen i varm stue etterpå! Søndag: Skitur med mannen, 10 km. Deilig! Vi her i sør er ikke akkurat bortskjemte med skiføre, så det er herlig når snøen innimellom blir liggende og en kan komme seg ut i den stille, hvite, vakre skogen på ski ❄️❄️❄️ Endret 12 timer siden av påskelilje 4 Siter
Vhanja Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Veldig bra! Ble totalt tre økter på meg denne uken. Tirsdag: Styrketrening, 40 minutter Onsdag: Trappegåing (300 trappetrinn og opp og ned to ganger, så 1200 trinn tilsammen) Fredag: 3 km powerwalk Skulle egentlig ha en styrkeøkt i dag også, men ble syk så har droppet det. 3 Siter
påskelilje Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Vhanja skrev (5 minutter siden): Veldig bra! Ble totalt tre økter på meg denne uken. Tirsdag: Styrketrening, 40 minutter Onsdag: Trappegåing (300 trappetrinn og opp og ned to ganger, så 1200 trinn tilsammen) Fredag: 3 km powerwalk Skulle egentlig ha en styrkeøkt i dag også, men ble syk så har droppet det. Imponert over trappegåingen din! Jeg går også trapper på jobb, men har ikke telt trinnene. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen! 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden påskelilje skrev (10 timer siden): Imponert over trappegåingen din! Jeg går også trapper på jobb, men har ikke telt trinnene. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen! Vi har noen trapper ikke så langt her jeg bor, som går opp til et utsiktspunkt. I stedet for å bare lage sti opp så valgte de i stedet å lage trapper. Så mange som trener der. 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (53 minutter siden): Vi har noen trapper ikke så langt her jeg bor, som går opp til et utsiktspunkt. I stedet for å bare lage sti opp så valgte de i stedet å lage trapper. Så mange som trener der. Jeg telte trappetrinnene her på jobb nå i morges, og tror det ble 84. Så to ganger om dagen opp dem, blir jo 168. Langt fra din treningsøkt, men det blir jo litt i løpet av uka da. Fint å trene i trapper ute da! 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (7 minutter siden): Jeg telte trappetrinnene her på jobb nå i morges, og tror det ble 84. Så to ganger om dagen opp dem, blir jo 168. Langt fra din treningsøkt, men det blir jo litt i løpet av uka da. Fint å trene i trapper ute da! Alle monner drar og det er jo veldig lurt å gå de trappene i stedet for å ta heisen. 1 Siter
Grendel Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Det ble veldig dårlig. En dag i slalombakken pluss en tur på 6-7 km. Jeg føler meg mørbanket, så det hadde nok litt effekt som styrketrening for beina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.