AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg står på venteliste for traumebehandling på Modum men det er fortsatt et år å vente. Jeg er dårlig og har veldig mye angst. Noen som har vært i liknende situasjon og klart å gjøre noe klokt/bra for seg selv i ventetiden? Anonymkode: 90bb4...9f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg står på venteliste for traumebehandling på Modum men det er fortsatt et år å vente. Jeg er dårlig og har veldig mye angst. Noen som har vært i liknende situasjon og klart å gjøre noe klokt/bra for seg selv i ventetiden? Anonymkode: 90bb4...9f4 Privat behandling om du har mulighet økonomisk? Anonymkode: 7ac56...b8f 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg kan anbefale denne boken og øvelsene i den. https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/becoming-safely-embodied-9781631951848 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.