AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Om jeg skulle bli hypoman ved bp2 og jeg ikke bruker AP eller Litium, kun AD, hva ville fastlegen ha rådet meg til da? Hva gjør en for å dempe hypomanien? Anonymkode: 48bdd...231 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har fått en "kur" med midlertidig ap. Har som regel blitt deprimert etterpå. 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Om jeg skulle bli hypoman ved bp2 og jeg ikke bruker AP eller Litium, kun AD, hva ville fastlegen ha rådet meg til da? Hva gjør en for å dempe hypomanien? Anonymkode: 48bdd...231 Dette finner du ut av ved å diskutere det med legen din. Da kan du også spørre om legen synes du skal seponere litium. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, ikke alltid, og det varierer fra person til person. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.