AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Etter/under psyk.sykdom? Og hvor mye/lite jobber du nå? Jeg jobber 50 prosent og er 50 prosent ufør. Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Verken press eller grøtrundtgåing løser noen problemer. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ingen la noe press på meg. Jeg prøvde å komme tilbake, men ble bare verre. Nå skal jeg prøve å komme tilbake i jobb og jeg gruer meg. Må nok presse meg hardt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (20 minutter siden): Ingen la noe press på meg. Jeg prøvde å komme tilbake, men ble bare verre. Nå skal jeg prøve å komme tilbake i jobb og jeg gruer meg. Må nok presse meg hardt. Det blir nok en ganske stor overgang for deg, ja. Lurt å begynne i det små. Forhåpentligvis kan jobb gi deg tilhørighet og mestringsfølelse. Kanskje en ekstra god kollega/venn. Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (22 minutter siden): Verken press eller grøtrundtgåing løser noen problemer. Press kan fungere i noen tilfeller. Det gjorde det for meg iallefall. Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir nok en ganske stor overgang for deg, ja. Lurt å begynne i det små. Forhåpentligvis kan jobb gi deg tilhørighet og mestringsfølelse. Kanskje en ekstra god kollega/venn. Anonymkode: 4379a...1c4 Håper det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (9 minutter siden): Håper det. Hva er "drømmejobben" akkurat nå? Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er "drømmejobben" akkurat nå? Anonymkode: 4379a...1c4 Vet ikke. Noe i helse tror jeg. Egentlig noe i psykiatrien, men det er jeg ikke klar for. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (Akkurat nå): Vet ikke. Noe i helse tror jeg. Egentlig noe i psykiatrien, men det er jeg ikke klar for. Sykehjem kanskje? Bolig for utviklingshemmede/mennesker med autisme? Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
Glitter Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sykehjem kanskje? Bolig for utviklingshemmede/mennesker med autisme? Anonymkode: 4379a...1c4 Tror ikke jeg passer med den pasientgruppen. Men har erfaring fra sykehjem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Glitter skrev (2 minutter siden): Tror ikke jeg passer med den pasientgruppen. Men har erfaring fra sykehjem. Jeg har også erfaring fra sykehjem (sommerjobb), men det er med barn jeg trives aller best å jobbe😊 Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
Glitter Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har også erfaring fra sykehjem (sommerjobb), men det er med barn jeg trives aller best å jobbe😊 Anonymkode: 4379a...1c4 Kunne ikke jobbet med barn. Jeg er ikke så tålmodig. 😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Glitter skrev (1 minutt siden): Kunne ikke jobbet med barn. Jeg er ikke så tålmodig. 😅 Ser den. Det krever sin kvinne😅Jeg er meget tålmodig, kanskje litt vel mye. Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Ingen press på meg men jeg ville prøve og fikk det, gikk ikke det. 0 Siter
Glitter Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser den. Det krever sin kvinne😅Jeg er meget tålmodig, kanskje litt vel mye. Anonymkode: 4379a...1c4 En god egenskap å være tålmodig da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Glitter skrev (1 minutt siden): En god egenskap å være tålmodig da. Ja, det er det. Jeg tenker liksom at alle er like tålmodige som meg, men det er de nok ikke😅hva er din fremste styrke? Anonymkode: 4379a...1c4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.