Gå til innhold

Har en tung og veldig vanskelig tid her. Det har bevist godt hvilke mennesker jeg har ilivet mitt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bare hyggelig 🙂

Du sier ikke hva som er vanskelig så da er det vanskelig å komme opp med noen gode råd. Ingen vil være sammen med deg, har du spurt noen om hvorfor? Kan du gi noe kontekst?

Anonymkode: 59d80...12f

Har aldri spurt hvorfor de ikke tar kontakt. De har vel andre familie, venner og kjæreste de bruker tid på. Jeg er ikke viktig nok! 

Anonymkode: f9b28...d4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

IMG_3282.jpeg.64ec0b6b7522fcba37578c1c58acee82.jpegIMG_3282.jpeg.64ec0b6b7522fcba37578c1c58acee82.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde de som spurte som ville svare videre når jeg svarte! Takk til dere som har svart her og det gir meg svar! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Trodde de som spurte som ville svare videre når jeg svarte! Takk til dere som har svart her og det gir meg svar! 

Du vil få det bedre hvis du slutter å anta negative ting om andre. Men utfra hva jeg har lest fra deg andre steder så er det nytteløst å gi deg råd, du fortsetter bare på ditt uansett. 

Anonymkode: 1970d...279

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vil få det bedre hvis du slutter å anta negative ting om andre. Men utfra hva jeg har lest fra deg andre steder så er det nytteløst å gi deg råd, du fortsetter bare på ditt uansett. 

Prøver ikke å gjøre det. Men tror folk er negative mot meg. 

Jeg har fått noen gode svar fra noen. Og har tatt til meg svarene.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Prøver ikke å gjøre det. Men tror folk er negative mot meg. 

Jeg har fått noen gode svar fra noen. Og har tatt til meg svarene.  

Legger til. Jeg tror ærlig og oppriktig at ingen bryr seg om meg! Om det er på nett eller i livet. Dette har jeg sett x antall ganger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Legger til. Jeg tror ærlig og oppriktig at ingen bryr seg om meg! Om det er på nett eller i livet. Dette har jeg sett x antall ganger. 

Du kommer til å fortsette å tro det uansett hva noen skriver til deg, så det er nytteløst å gi deg råd. Du er så låst i din måte å tenke på at det er ingenting folk kan skrive på nett som kan hjelpe. Folk har forsøkt siden mai i fjor uten at det har funket.

Du trenger mer hjelp enn hva internett kan gi. Men du er ikke villig til å oppsøke slik hjelp heller. Så da får du bare fortsette å tenke at verden er i mot deg, da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kommer til å fortsette å tro det uansett hva noen skriver til deg, så det er nytteløst å gi deg råd. Du er så låst i din måte å tenke på at det er ingenting folk kan skrive på nett som kan hjelpe. Folk har forsøkt siden mai i fjor uten at det har funket.

Du trenger mer hjelp enn hva internett kan gi. Men du er ikke villig til å oppsøke slik hjelp heller. Så da får du bare fortsette å tenke at verden er i mot deg, da.

Det er ikke å tro. Det er sant. Om ikke hadde ikke jeg hatt det sånn gode hadde vært der for meg. Og da snakker jeg om generelt i livet. Jeg har ingen. Ikke familie og ikke venner som bryr seg og definitivt ikke noen på nettet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke å tro. Det er sant. Om ikke hadde ikke jeg hatt det sånn gode hadde vært der for meg. Og da snakker jeg om generelt i livet. Jeg har ingen. Ikke familie og ikke venner som bryr seg og definitivt ikke noen på nettet. 

Nei, da skjønner jeg ikke hvorfor du tyr til nettet? 

Anonymkode: 51f66...aef

AnonymBruker
Skrevet

Nei, da skjønner jeg ikke hvorfor du tyr til nettet? 

Hva mener du? Tenk om noen faktisk hadde vært en person som faktisk ville visst omtanken for andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Tenk om noen faktisk hadde vært en person som faktisk ville visst omtanken for andre. 

Du sier jo at folk definitivt ikke bryr seg om deg på nettet. Og da spør jeg hvorfor du da tyr til nettet? 

AnonymBruker
Skrevet

Og kom ikke her og spill noen offerrolle. Du har fått mange svar her som viser omtanke for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du sier jo at folk definitivt ikke bryr seg om deg på nettet. Og da spør jeg hvorfor du da tyr til nettet? 

Fordi jeg håper! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Da sitter du på fasiten, da. Da er det ingen andre som kan si noe som kan endre det du tenker, så hvorfor prøve? Hvorfor skriver du på nett når du allerede har alle svarene?

AnonymBruker
Skrevet

Selvom livet er kjipt og ikke familie eller venner er der. Kanskje nettet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi jeg håper! 

Dette er piss. Jeg har forsøkt side opp og side ned å hjelpe deg i en annen tråd, men du avfeier alt fordi du bare er negativ. Så selv om du får støtte, så slår du det bare ned likevel. Som faktisk er ganske slemt gjort mot de som bruker tid og energi på å hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da sitter du på fasiten, da. Da er det ingen andre som kan si noe som kan endre det du tenker, så hvorfor prøve? Hvorfor skriver du på nett når du allerede har alle svarene?

Jeg ser at familie og venner ikke bryr seg. Da hadde de vært der. Og det er sant. Man er der for dem man bryr seg om. Lar det ikke gå månder uten en lyd. Da bryr du deg ihvertfall minimalt. 

Hvorfor kan jeg ikke skrive på nett på tross av det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er piss. Jeg har forsøkt side opp og side ned å hjelpe deg i en annen tråd, men du avfeier alt fordi du bare er negativ. Så selv om du får støtte, så slår du det bare ned likevel. Som faktisk er ganske slemt gjort mot de som bruker tid og energi på å hjelpe deg.

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Greit at du sier det er piss. Takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ihvertfall to stk som egentlig vil jeg skal slutte å bruke nettet. For å slippe meg? 

Skrevet

Her er det ihvertfall to stk som egentlig vil jeg skal slutte å bruke nettet. For å slippe meg? 

Mange har forsøkt å hjelpe deg. Så jeg vil ikke si at det er noen som vil slippe å ha deg her. Det bare reises spørsmål om hva du får ut av det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...