Gå til innhold

Har en tung og veldig vanskelig tid her. Det har bevist godt hvilke mennesker jeg har ilivet mitt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke helt hva du mente om de irl og at de skal være lei? Jeg gjør ingenting og de har full fre vilje til å gjør akkurat som de vil. Om de vil vise syde bryr seg, være der for meg om de vil. Og de velger å ikke være der. Hvordan kan de bli lei? Er vel heller jeg som blir lei meg når jeg ser deres valg. Men det er grei. Skjønner at du støtter dem i det og at de blir lei. 

Anonymkode: f9b28...d4b

Legger til at jeg har gjort det veldig lett for dem å kaste meg vekk om de så vil det. Enten vennskap eller familie. Lett som en plett. Hent deres valg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Legger til at jeg har gjort det veldig lett for dem å kaste meg vekk om de så vil det. Enten vennskap eller familie. Lett som en plett. Hent deres valg. 

Bare en ting. Kommer aldri til å fighte noe for noen for å beholde kontakten. Om det er venner eller familie. Det har jeg lært. Kommer ikke til å ta kontakt om de ikke gjør det. Absolutt heller alene enn med en som er fake! Ikke spørre eller mase om noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, for du kaster jo også bort dem like lett. Det er ditt valg.

Men virker nesten som om du vil ha det vondt. Du leter ikke etter løsninger, er ikke åpen for å få det bedre, og gnager og gnager på dette i månedsvis selv om det bare gjør deg vondt. Du gjør alt i din makt for å fortsette å ha det fælt, og er nuill interessert i å gjøre noe for å få det bedre.

Anonymkode: 1970d...279

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, for du kaster jo også bort dem like lett. Det er ditt valg.

Men virker nesten som om du vil ha det vondt. Du leter ikke etter løsninger, er ikke åpen for å få det bedre, og gnager og gnager på dette i månedsvis selv om det bare gjør deg vondt. Du gjør alt i din makt for å fortsette å ha det fælt, og er nuill interessert i å gjøre noe for å få det bedre.

Det er deres valg. Ikke mitt. Jeg forholder meg bare til deres valg. Jeg må støtte om meg selv og slippe å bli mer såret i livet enn jeg har blitt! Velger noen å ikke ta kontakt. Vær så god da får de slippe meg. Jeg kommer ikke til å mase på dem eller gjøre noe for å beholde dem. Deres valg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er deres valg. Ikke mitt. Jeg forholder meg bare til deres valg. Jeg må støtte om meg selv og slippe å bli mer såret i livet enn jeg har blitt! Velger noen å ikke ta kontakt. Vær så god da får de slippe meg. Jeg kommer ikke til å mase på dem eller gjøre noe for å beholde dem. Deres valg. 

Og det valget du tar her er det som gjør at du vil fortsette å være alene. Du fortsetter å ta valg som gjør deg vondt. Ønsker du å ha det vondt, siden du utelukkende tar valg som gjør deg vondt og kategorisk nekter å ta valg som kan gjøre deg godt?

AnonymBruker
Skrevet

Legger til at jeg er blitt såret så kraftig opp igjennom og det kommer jeg til å gjøre alt for å unngå igjen! 

AnonymBruker
Skrevet

Og det valget du tar her er det som gjør at du vil fortsette å være alene. Du fortsetter å ta valg som gjør deg vondt. Ønsker du å ha det vondt, siden du utelukkende tar valg som gjør deg vondt og kategorisk nekter å ta valg som kan gjøre deg godt?

Så klart jeg ikke vil ha det vondt. Men kommer ikke til å fighte eller kontakte noe som viser at de ikke er interessert i meg. Får jeg hint om at de er sp gjør jeg det så klart. Ikje ellers. Dette har jeg brent meg på og leser også om de som ikke tar et hint og snakker ufint om dem osv. Dånn er ikke jeg. Slipp meg og jeg flyr, 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så klart jeg ikke vil ha det vondt. Men kommer ikke til å fighte eller kontakte noe som viser at de ikke er interessert i meg. Får jeg hint om at de er sp gjør jeg det så klart. Ikje ellers. Dette har jeg brent meg på og leser også om de som ikke tar et hint og snakker ufint om dem osv. Dånn er ikke jeg. Slipp meg og jeg flyr, 

Da får du fortsette slik, da, og se om det hjelper deg. Det har tydeligvis ikke gjort deg noe godt de siste ni månedene.

Men da er det ikke vits i å svare deg mer, du er ikke i stand til å ta inn noe og er fullstendig låst i ditt verdensbilde. Det er ingen som når gjennom til deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Til og med her snakkes det om at det er forståelig at de irl er lei meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da får du fortsette slik, da, og se om det hjelper deg. Det har tydeligvis ikke gjort deg noe godt de siste ni månedene.

Men da er det ikke vits i å svare deg mer, du er ikke i stand til å ta inn noe og er fullstendig låst i ditt verdensbilde. Det er ingen som når gjennom til deg. 

Dette kommer jeg ikke til å forandre. Dette har såret meg så kraftig. Om det er det som skal til å mase på folk nei det kommer jeg ikke til å gjøre. Og det burde faktisk ikke være nødvendig, 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, vær min venn eller familie. Eller la vær. Jeg tvinger ingen. Sår meg og jeg trekker meg vekk. Vil du bli kvitt meg ikke vanskelig å be. Kommer ikke til å slippe noen inn flere ganger. Jeg er brent for livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser dessverre at alle rundt meg elsker å såre meg! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ser dessverre at alle rundt meg elsker å såre meg! 

Legger til. Brent barn skyr ilden har jeg hørt et uttrykk sier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ditt valg om du ikke vil svare meg mer. Jeg skjønner at du ikke liker meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...