Gå til innhold

Har en tung og veldig vanskelig tid her. Det har bevist godt hvilke mennesker jeg har ilivet mitt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lider du av hukommelsestap? Dette er ikke spydig ment, jeg spør på bakgrunn av hva brukeren Anonymkode: 51f66...aef  svarte deg fredag kl 22:26 og fordi ingen positive svar deg ser ut å feste seg.

Anonymkode: 73aca...bb2

Jo, den har festet seg så klart! Og satt pris på. 

Jeg spurte denne bestemt brukeren. 

Anonymkode: f9b28...d4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, den har festet seg så klart! Og satt pris på. 

Jeg spurte denne bestemt brukeren. 

Legger til søken om støtte er ikke alltid om å fikse. Jeg trenger bare at noen sier f.eks jeg forstår at du har det kjip, at det er tungt å stå i alene, tøft å være ensom å ha ingen støtte, 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Legger til søken om støtte er ikke alltid om å fikse. Jeg trenger bare at noen sier f.eks jeg forstår at du har det kjip, at det er tungt å stå i alene, tøft å være ensom å ha ingen støtte, 

Så klart gode råd også for å få det bedre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er stille som i graven. Ikke en lyd fra meg. Så hvordan kan de være det? 

Det at du trekker deg bort gjør ikke at relasjonen blir bedre. 

Og det er selvsagt forståelig at du har det vondt. Det tror jeg ingen har ment at det ikke er. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...