AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lider du av hukommelsestap? Dette er ikke spydig ment, jeg spør på bakgrunn av hva brukeren Anonymkode: 51f66...aef svarte deg fredag kl 22:26 og fordi ingen positive svar deg ser ut å feste seg. Anonymkode: 73aca...bb2 Jo, den har festet seg så klart! Og satt pris på. Jeg spurte denne bestemt brukeren. Anonymkode: f9b28...d4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, den har festet seg så klart! Og satt pris på. Jeg spurte denne bestemt brukeren. Anonymkode: f9b28...d4b Legger til søken om støtte er ikke alltid om å fikse. Jeg trenger bare at noen sier f.eks jeg forstår at du har det kjip, at det er tungt å stå i alene, tøft å være ensom å ha ingen støtte, Anonymkode: f9b28...d4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legger til søken om støtte er ikke alltid om å fikse. Jeg trenger bare at noen sier f.eks jeg forstår at du har det kjip, at det er tungt å stå i alene, tøft å være ensom å ha ingen støtte, Anonymkode: f9b28...d4b Så klart gode råd også for å få det bedre. Anonymkode: f9b28...d4b 0 Siter
Glitter Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er stille som i graven. Ikke en lyd fra meg. Så hvordan kan de være det? Anonymkode: f9b28...d4b Det at du trekker deg bort gjør ikke at relasjonen blir bedre. Og det er selvsagt forståelig at du har det vondt. Det tror jeg ingen har ment at det ikke er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.