AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Er det vanlig å føle fysiske ting i hjernen, at mark spiser hjernemassen eller hjernen er for tung så man må legge se nedpå? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: e6dd9...104 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det vanlig å føle fysiske ting i hjernen, at mark spiser hjernemassen eller hjernen er for tung så man må legge se nedpå? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: e6dd9...104 Jeg har alltid kjent masse i hjernen, den oppfører seg rart. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vanlig å føle fysiske ting i hjernen, at mark spiser hjernemassen eller hjernen er for tung så man må legge se nedpå? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: e6dd9...104 Bruker du medisiner? Anonymkode: 1ffa5...8d4 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vanlig å føle fysiske ting i hjernen, at mark spiser hjernemassen eller hjernen er for tung så man må legge se nedpå? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: e6dd9...104 Det er ett symptom noen med schizofreni har ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker du medisiner? Anonymkode: 1ffa5...8d4 Ja, abilify og clozapine. Men opplever mye stress i hjemmesituasjon. Anonymkode: e6dd9...104 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Hjernen har ingen følelser. Man kan drive kirurgi på hjernen uten bedøvelse. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar nachnoo skrev (10 minutter siden): Hjernen har ingen følelser. Man kan drive kirurgi på hjernen uten bedøvelse. Så hvorfor kjenner jeg på alt dette i hjernemassen? Anonymkode: e6dd9...104 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så hvorfor kjenner jeg på alt dette i hjernemassen? Anonymkode: e6dd9...104 Det har nok med diagnosene du nevner i overskriften å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar 32 minutes ago, AnonymBruker said: Ja, abilify og clozapine. Men opplever mye stress i hjemmesituasjon. Anonymkode: e6dd9...104 Hadde dette vært psykose ville det hjulpet med disse medisinene. Anonymkode: 05203...364 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å føle fysiske ting i hjernen, at mark spiser hjernemassen eller hjernen er for tung så man må legge se nedpå? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: e6dd9...104 symptom på sykdommen du har. bruk eller øk AP. Anonymkode: 3ce47...e5e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Men hvordan kan noe «psykisk» kjennes 100 prosent fysisk? Anonymkode: e6dd9...104 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men hvordan kan noe «psykisk» kjennes 100 prosent fysisk? Det kalles sansebedrag, og trenger ikke være noe problem så lenge man er bevisst på det. Se heller på det som en mulighet til å forstå deg selv bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Er det greit å takke ja til innleggelse på døgn når man har hatt det slik av og på i 3 uker? Kan justering av meds hjelpe i det hele tatt? Anonymkode: e6dd9...104 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det greit å takke ja til innleggelse på døgn når man har hatt det slik av og på i 3 uker? Kan justering av meds hjelpe i det hele tatt? Anonymkode: e6dd9...104 Ja, det er helt greit og fornuftig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 17.19): Er det vanlig å føle fysiske ting i hjernen, at mark spiser hjernemassen eller hjernen er for tung så man må legge se nedpå? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: e6dd9...104 Absolutt, er normalt om en aksepterer arbeidene til legene og vitenskap - og ikke eventyrfortellingene om personlighetsforstyrrelser. Slik jeg forstår det, så er det ulike kjemikaler lagret rundt omkring og frigjøres om en tenker slik og slik - at det lagres. Hvis en aksepterer at vond hukommelse har noen former for kjemikaler, og positive hukommelse har noen kjemikalier, så ser en fort at en det er kun kosthold og medisin som kan hjelpe en i lange løp - det blir et stort behov,da, å sortere, frigjøre energi, og lete etter de riktige kjemikaliene. Dette er selvsagt "new age" tanke gang som en fikk ved å studere hjernen med moderne teknologi, før eventyr fortellingene om personlighetsforstyrrelse ble laget. Anonymkode: 10922...3e2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.