Drømmeautomat Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar https://news.cuanschutz.edu/news-stories/study-finds-cannabis-usage-in-middle-aged-and-older-adults-associated-with-larger-brain-volume-better-cognitive-function 2 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Jeg har lurt på å kjøpe cannabis olje men det senker jo blodtrykket, skal være godt for mye. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Everybody skrev (20 minutter siden): Cannabis er ulovlig i Norge. Klar over det. Hvilken relevans mener du det har for disse forskningsfunnene? 0 Siter
Everybody Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar stjernestøv skrev (8 minutter siden): Jeg har lurt på å kjøpe cannabis olje men det senker jo blodtrykket, skal være godt for mye. Man får det på svenskegrensen visstnok. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Everybody skrev (Akkurat nå): Man får det på svenskegrensen visstnok. Det er en gruppe på FB man kan bestille fra og som supern har. 0 Siter
Grendel Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Jeg tenker det er vanskelig å konkludere sikkert om årsakssammenheng, selv om jeg ikke vil avvise det helt uten videre. Jeg tenker på hvor vanskelig det har vært å finne ut om moderat overvekt og moderat alkoholforbruk er skadelig siden begge deler er assosiert med langt liv. Så viser det seg et det kanskje ikke er bilringene og ølglasset som gjør at man lever lenge. Det er heller et symptom på at man ikke er alvorlig syk. Uansett må man kunne si at cannabis neppe er veldig skadelig for hjernen. (Akkurat som lett overvekt og et glass vin i uka umulig kan være veldig skadelig når den gruppen faktisk lever lengst) (Jeg har aldri prøvd hasj. Om det ikke skadet hjernen, så har jeg veldig vanskelig for å tro at det er bra for lungene å trekke inn røyk.) 0 Siter
Lady HM Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Everybody skrev (50 minutter siden): Cannabis er ulovlig i Norge. Det er ikke ulovlig å snakke om Cannabis i Norge... 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Det er også risikoen for psykose da… 2 Siter
Glitter Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden): Det er også risikoen for psykose da… Ja. Jeg har blitt psykotisk av kombinasjon lite søvn og hasj. 0 Siter
Everybody Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Lady HM skrev (6 timer siden): Det er ikke ulovlig å snakke om Cannabis i Norge... Jo 0 Siter
Everybody Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar slabbedask skrev (1 minutt siden): Er det? Ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.