Gå til innhold

Burde jeg egentlig ha sagt fra? (Person var kanskje uvanlig lenge på toalettet og trengte kanskje hjelp?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kom til timen i kommunen i dag så var toalettet opptatt så jeg satte meg å vente og ventet 15 minutter før timen min, la merke til at en jakke lå på ene stolen på venterommet og regnet med den tilhørte personen på toalettet. Så ble jeg hentet inn til timen min og da jeg gikk igjen etter 1 time så lå jakken der fortsatt og toalettet var fortsatt opptatt. Burde jeg egentlig ha sagt fra til min behandler i tilfelle det hadde hendt noe? Tenker da på at personen kanskje hadde fått ett illebefinnende eller noe? Ellers så kunne det jo bare hende at denne personen kom inn til sin behandler senere og gikk tidligere enn meg og brukte toalettet to ganger? Eller at jakken lå der tilfeldig og at de ansatte hadde låst toalettet fra utsiden?

Jeg er kanskje rar som grubler så mye på dette, men hadde satt pris på svar. Og ja, det ble også en litt rar overskrift også men ikke så lett å forkorte det ned.

Anonymkode: 96f05...4dc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...