Gå til innhold

Folk som ikke svarer på meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør de ikke? Jeg syns det er uhøflig. Tror jeg aldri har bare ignorert nien og ikke svart. 

Dette gjelder både bekjente venner og gode venninner. 

Anonymkode: 4262a...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man ikke har tid til å svare akkurat der og da og så glemmer det hele før man rekker å snu seg...

AnonymBruker
Skrevet

Fort gjort. Spørsmålet er jo om det skjer av og til eller konstant slik at man faktisk blir ignorert over tid.

Anonymkode: 87e37...8ec

Everybody
Skrevet

Da sender du en ny melding og spør hvorfor de ikke svarer.

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2026 den 21.37):

Hvorfor gjør de ikke? Jeg syns det er uhøflig. Tror jeg aldri har bare ignorert nien og ikke svart. 

Har en god bekjent som svarer når det passer seg selv. Da temaer som dette menneske vil svare på. Ofte ikke mine spørsmål da er det fort glemt. Noen folk er bare slik. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2026 den 21.37):

Generelt kan det handle om alt fra at vedkommende ikke har tid, ikke har lyst til å svare, eller at vedkommende vurderer at innholdet ikke inviterer til et svar. Årsaken til det siste kan være så mangt.

Om man skal svare mer spesifikt må man kjenne kontekst.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig dårlig. Viser lite respekt for den  som sender det! 

Anonymkode: 56f9e...05a

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utrolig dårlig. Viser lite respekt for den  som sender det! 

Helt ening med deg en kan prøve og huske på og svare. At de glemmer tja. 

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Fordi noe distraherer dem. Kanskje de er på jobb og blir hooket tak i i det har lest eller leser, så blir meldingen ikke lenger stående som ulest og meldingen glemmes.

Fordi de er uhyggelige og ikke bryr seg.

Fordi de ikke kan å skrive. Det skjer faktisk. Har en kollega som kom til norge som voksen, hun snakker norsk, men klarer ikke skrive på norsk. Hun svarer ingen andre på melding heller.

Endret av UtakknemligDiva
Krisebærblomsten
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (12 timer siden):

Fordi noe distraherer dem. Kanskje de er på jobb og blir hooket tak i i det har lest eller leser, så blir meldingen ikke lenger stående som ulest og meldingen glemmes.

Fordi de er uhyggelige og ikke bryr seg.

Fordi de ikke kan å skrive. Det skjer faktisk. Har en kollega som kom til norge som voksen, hun snakker norsk, men klarer ikke skrive på norsk. Hun svarer ingen andre på melding heller.

Noen de liker ikke og svare på meldinger Har møt på slike folk og ikke så ofte. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (På 13.2.2026 den 19.43):

Helt ening med deg en kan prøve og huske på og svare. At de glemmer tja. 

Ja, annet er unnskyldning. Og skulle du glemme så kommer du på det igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...