AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar For meg handler det alltid om at jeg ikke duger til noe at jeg er inkompetent idiot som bare er plagsom og til bry. At jeg er som en okse i porselensbutikk. Det at jeg er en inkompetent idiot er så kjipt at jeg får selvmordstanker av det. Så tenker jeg på når kjente figurer gjør dumme ting føler de seg sånn, eller er det bare i ulik grad vi tåler å føle oss dumme? Anonymkode: 3e6d9...7a4 0 Siter
Glitter Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Sterk følelse av depresjon gjør det. Ikke noen spesielle tanker egentlig. Men jeg kan også slite med at universet befaler meg til å ta selvmord og noen ganger sliter jeg med å stå imot. Har hatt forsøk på grunn av det. Men er medisinert nå og da går det bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Glitter skrev (3 minutter siden): Sterk følelse av depresjon gjør det. Ikke noen spesielle tanker egentlig. Men jeg kan også slite med at universet befaler meg til å ta selvmord og noen ganger sliter jeg med å stå imot. Har hatt forsøk på grunn av det. Men er medisinert nå og da går det bedre. 🫂 Anonymkode: 3e6d9...7a4 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Sterke smerter gir meg selvmordstanker, aldri noe psykisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar stjernestøv skrev (1 time siden): Sterke smerter gir meg selvmordstanker, aldri noe psykisk. Psykiske smerter? Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Tanker om å aldri få slippe ut av depresjonen klør/håpløshet. Tanker om selvhat og at andre ville få det bedre uten meg. Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tanker om å aldri få slippe ut av depresjonen klør/håpløshet. Tanker om selvhat og at andre ville få det bedre uten meg. Anonymkode: 5aae8...1b8 🫂 Anonymkode: 3e6d9...7a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Avvisning. Anonymkode: a01c3...c66 Av hvem? Generelt sett? Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Av hvem? Generelt sett? Anonymkode: 5aae8...1b8 Kommer ann på. Men det er bare tanker, så ikke noe farlig. Anonymkode: a01c3...c66 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Psykiske smerter? Anonymkode: 5aae8...1b8 Nei fysiske smerter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar stjernestøv skrev (31 minutter siden): Nei fysiske smerter. Har du en fysisk sykdom? Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du en fysisk sykdom? Anonymkode: 5aae8...1b8 Før hadde jeg mye sterkere migrene anfall enn jeg har nå og hadde gallestein anfall før jeg ble operert, i ettertid hat jeg til tider sterke smerter pga komplikasjon etter operasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 16.52): For meg handler det alltid om at jeg ikke duger til noe at jeg er inkompetent idiot som bare er plagsom og til bry. At jeg er som en okse i porselensbutikk. Det at jeg er en inkompetent idiot er så kjipt at jeg får selvmordstanker av det. Så tenker jeg på når kjente figurer gjør dumme ting føler de seg sånn, eller er det bare i ulik grad vi tåler å føle oss dumme? Anonymkode: 3e6d9...7a4 Får du hjelp? Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Får du hjelp? Anonymkode: 5aae8...1b8 Hvilken type hjelp tenker du på at jeg trenger? Anonymkode: 3e6d9...7a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilken type hjelp tenker du på at jeg trenger? Anonymkode: 3e6d9...7a4 Det vet du best selv? Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vet du best selv? Anonymkode: 5aae8...1b8 Kognitiv terapi? Anonymkode: 5aae8...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kognitiv terapi? Anonymkode: 5aae8...1b8 Jeg vet ikke har hatt en del KT for å være ærlig syns jeg det er litt BS Scam. Jeg forstår ikke helt hvordan det kan hjelpe Fint at det fungerer for noen, for meg har det vært til lite hjelp. Anonymkode: 3e6d9...7a4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.