AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For meg handler det alltid om at jeg ikke duger til noe at jeg er inkompetent idiot som bare er plagsom og til bry. At jeg er som en okse i porselensbutikk. Det at jeg er en inkompetent idiot er så kjipt at jeg får selvmordstanker av det. Så tenker jeg på når kjente figurer gjør dumme ting føler de seg sånn, eller er det bare i ulik grad vi tåler å føle oss dumme? Anonymkode: 3e6d9...7a4 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sterk følelse av depresjon gjør det. Ikke noen spesielle tanker egentlig. Men jeg kan også slite med at universet befaler meg til å ta selvmord og noen ganger sliter jeg med å stå imot. Har hatt forsøk på grunn av det. Men er medisinert nå og da går det bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Sterk følelse av depresjon gjør det. Ikke noen spesielle tanker egentlig. Men jeg kan også slite med at universet befaler meg til å ta selvmord og noen ganger sliter jeg med å stå imot. Har hatt forsøk på grunn av det. Men er medisinert nå og da går det bedre. 🫂 Anonymkode: 3e6d9...7a4 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Sterke smerter gir meg selvmordstanker, aldri noe psykisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.