Gå til innhold

Kan jeg få lov å reagere på hvordan folk på Facebook slenger dritt om Marius/Mette Marit og krangler og slenger dritt seg i mellom !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med fult navn og godt voksne folk. Selv blir jeg flau over at det er mulig? 

Synes synd i alle involverte! Og lese/høre så mye stygt om seg selv. 

Anonymkode: 4c23b...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Generelt sett så har jeg veldig vondt av Kongefamilien inkl Haakon i denne saken.

Jeg forstår at Mette-Marit og Marius har det tungt om dagen, men de har lagt opp til det selv. Så jeg har mer begrenset sympati med dem.

Anonymkode: 8504c...fe2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Generelt sett så har jeg veldig vondt av Kongefamilien inkl Haakon i denne saken.

Jeg forstår at Mette-Marit og Marius har det tungt om dagen, men de har lagt opp til det selv. Så jeg har mer begrenset sympati med dem.

De som har gjort noe får sin straff, men i dette innlegget ønsket jeg mer ta opp hvordan folk holder på i fult navn diskuteter sensitive/vanskelige saker på nettet. Og krangler seg i mellom. Jeg er ikke en kjent person og glad for det. Og ingen hadde holdt på sånn om jeg hadde gjort noe galt. Ingen planer om å gjøre noe galt heller. For et press det er jo umenneskelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som har gjort noe får sin straff, men i dette innlegget ønsket jeg mer ta opp hvordan folk holder på i fult navn diskuteter sensitive/vanskelige saker på nettet. Og krangler seg i mellom. Jeg er ikke en kjent person og glad for det. Og ingen hadde holdt på sånn om jeg hadde gjort noe galt. Ingen planer om å gjøre noe galt heller. For et press det er jo umenneskelig. 

Helt enig i at presset er umenneskelig. Og jeg tenker vel at både Marius og Mette-Marit gjør best om de holder seg borte fra SoMe.

Samtidig var begge to fullt klar over konsekvensene av det de gjorde, inkludert presset i SoMe i dag, derfor er min sympati begrenset.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt enig i at presset er umenneskelig. Og jeg tenker vel at både Marius og Mette-Marit gjør best om de holder seg borte fra SoMe.

Samtidig var begge to fullt klar over konsekvensene av det de gjorde, inkludert presset i SoMe i dag, derfor er min sympati begrenset.

Reagere også på hvordan folk skriver om personene og er frekk og nedlatende mot de de skriver med. Tror jeg skal holde meg unna sånne sider selv også. Trist å lese sånt. 

Skrevet

Jeg er med på å reagere sammen med deg, det er rett og slett bare flaut! Problemer nå er jo også at algoritmene funker slik at man får jo opp innlegg fra hvem som helst, og ikke bare folk man kjenner eller grupper man har meldt seg inn i selv - det er så mye drit på Facebook nå, at jeg lurer sterkt på å slette hele kontoen min!

Skrevet
Lady HM skrev (17 minutter siden):

Jeg er med på å reagere sammen med deg, det er rett og slett bare flaut! Problemer nå er jo også at algoritmene funker slik at man får jo opp innlegg fra hvem som helst, og ikke bare folk man kjenner eller grupper man har meldt seg inn i selv - det er så mye drit på Facebook nå, at jeg lurer sterkt på å slette hele kontoen min!

Enig med deg. Blir veldig mye inn der og på nyheter osv. Jeg vil skåne meg selv for alt dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig med deg. Blir veldig mye inn der og på nyheter osv. Jeg vil skåne meg selv for alt dette. 

Jeg har ikke noe behov for å skåne meg, jeg bare orker ikke å få så mye dumme folk i feeden min dagen lang.

Skrevet
Lady HM skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe behov for å skåne meg, jeg bare orker ikke å få så mye dumme folk i feeden min dagen lang.

Samme her. Skåne meg selv for så mye om saken og usakligheter! 

Skrevet

Det er på hundrevis av innlegg synes dette er pinlig. Det de hakker og skjeller ut hverandre. Har virkelig folk så lite å finne på? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...