AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Skjønner hva poenget ditt var, selv om jeg er uenig i hva du sier om de ulike sakene. By the way - det finnes en egen Hagen-tråd, for de som måtte ønske å diskutere den. Eneste grunnen til at jeg kommenterte den var at den ble brukt som eksempel her. Anonymkode: 1cc4c...463 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 23.38): Med fult navn og godt voksne folk. Selv blir jeg flau over at det er mulig? Synes synd i alle involverte! Og lese/høre så mye stygt om seg selv. Anonymkode: 4c23b...2a1 De føler endelig en tilhørighet. Mange av de har ingen egen mening. De er bare glade for å endelig kunne slenge dritt på fb, og veldig trygt å slenge dritt og MM, for da får de flest likes og folk som er enige. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Er enig med deg faktisk her. Må jo være litt flaut og navngi seg selv slik, alle de kjenner ser jo hva de skriver. Ofte har de bilde av seg selv på profilen. Søker du eks: en jobb så ville jeg ha vært forsiktig. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Jeg skjønner godt at man slenger drirr om MBH, han har oppført seg kriminelt. Mette Marit derimot har bare oppført seg dumt. Det er en forskjell. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.