Gå til innhold

Kan jeg få lov å reagere på hvordan folk på Facebook slenger dritt om Marius/Mette Marit og krangler og slenger dritt seg i mellom !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva poenget ditt var, selv om jeg er uenig i hva du sier om de ulike sakene. 

By the way - det finnes en egen Hagen-tråd, for de som måtte ønske å diskutere den. Eneste grunnen til at jeg kommenterte den var at den ble brukt som eksempel her.

Anonymkode: 1cc4c...463

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 23.38):

Med fult navn og godt voksne folk. Selv blir jeg flau over at det er mulig? 

Synes synd i alle involverte! Og lese/høre så mye stygt om seg selv. 

Anonymkode: 4c23b...2a1

De føler endelig en tilhørighet. Mange av de har ingen egen mening. De er bare glade for å endelig kunne slenge dritt på fb, og veldig trygt å slenge dritt og MM, for da får de flest likes og folk som er enige.

Krisebærblomsten
Skrevet

Er enig med deg faktisk her. Må jo være litt flaut og navngi seg selv slik, alle de kjenner ser jo hva de skriver. Ofte har de bilde av seg selv på profilen. Søker du eks: en jobb så ville jeg ha vært forsiktig.    

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg skjønner godt at man slenger drirr om MBH, han har oppført seg kriminelt. Mette Marit derimot har bare oppført seg dumt. Det er en forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...