nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uten å ha psykisk /fysisk sykdom/være i krise? Anonymkode: ed1b2...d69 Regner md at det var ment i alle faser av sykdommen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Det er korrekt. Men spørsmålet er om man kan identifisere spesielle perioder eller faser i sykdomsforløpet der risikoen er spesielt høy. Er det flere som tar livet sitt imens de er i aktiv behandling for sin psykiske sykdom? Anonymkode: ed1b2...d69 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uten å ha psykisk /fysisk sykdom/være i krise? Anonymkode: ed1b2...d69 Nei Jeg skriver i alle faser ved depresjoner. Anonymkode: f087c...763 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det flere som tar livet sitt imens de er i aktiv behandling for sin psykiske sykdom? Anonymkode: ed1b2...d69 Ja, dessverre er det noen hvert år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (9 minutter siden): Ja, dessverre er det noen hvert år. Er det veldig hardt for behandlende lege/psykolog? Får den god støtte av team/ledelse? Anonymkode: ed1b2...d69 0 Siter
krøll9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er mulig i alle faser. Men jeg har gjort sånt i kjølvannet av en depresjon etter oppstart av AD. Ble svært rastløs og aktiv, samtidig som fortsatt deprimert i tankene. Andre ganger har det ikke vært etter depresjon men fortsatt mer i en slags blandingsfase, og ikke i forbindelse med nyoppstart av medisiner eller noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden krøll9 skrev (3 minutter siden): Er mulig i alle faser. Men jeg har gjort sånt i kjølvannet av en depresjon etter oppstart av AD. Ble svært rastløs og aktiv, samtidig som fortsatt deprimert i tankene. Andre ganger har det ikke vært etter depresjon men fortsatt mer i en slags blandingsfase, og ikke i forbindelse med nyoppstart av medisiner eller noe. Gjort sånt som i at du har flere forsøk bak deg?❤️🩹 Anonymkode: ed1b2...d69 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er det veldig hardt for behandlende lege/psykolog? Får den god støtte av team/ledelse? Anonymkode: ed1b2...d69 Ja, for mange er dette en enorm belastning. Noen sliter med det i mange år. Slike saker blir automatisk meldt til Helsetilsynet for å sjekke om behandlingen er utført etter anerkjente prinsipper. Det er også en svær belastning at deler av samfunnet og pressen mener det er begått en feil dersom noen tar livet sitt. 0 Siter
krøll9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjort sånt som i at du har flere forsøk bak deg?❤️🩹 Anonymkode: ed1b2...d69 På en måte. Jeg ser ikke på dem som sm forsøk. Det var mer dårlig risikovurdering, impulsivitet, likegyldighet, rastløshet osv. Takk for det som virker være en slags omtanke men jeg har liksom null forhold til dette. Tankegangen var så annerledes at jeg ikke føler eierskap at all. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden krøll9 skrev (23 minutter siden): På en måte. Jeg ser ikke på dem som sm forsøk. Det var mer dårlig risikovurdering, impulsivitet, likegyldighet, rastløshet osv. Takk for det som virker være en slags omtanke men jeg har liksom null forhold til dette. Tankegangen var så annerledes at jeg ikke føler eierskap at all. Er du syk enda? Anonymkode: ed1b2...d69 0 Siter
krøll9 Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du syk enda? Anonymkode: ed1b2...d69 Ikke nå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden krøll9 skrev (1 minutt siden): Ikke nå Så bra🥰fikk du god hjelp i psykiatrien? Anonymkode: ed1b2...d69 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.