Gå til innhold

Autoseponering av medisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi, dette skulle jeg ha visst/blitt fortalt da jeg ble syk!

Anonymkode: 78e2a...a33

Nachnoo har skrevet dette mange ganger….. 

Anonymkode: ba2aa...6b3

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Oi, dette skulle jeg ha visst/blitt fortalt da jeg ble syk!

Ingen har sagt det til meg heller i RL, nå som jeg vet det tar jeg en liten dose. 

AnonymBruker
Skrevet

Nachnoo har skrevet dette mange ganger….. 

Anonymkode: ba2aa...6b3

Jeg visste ikke at man i de fleste tilfeller ikke kommer tilbake til samme funksjonsnivå. Det er skremmende!

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg visste ikke at man i de fleste tilfeller ikke kommer tilbake til samme funksjonsnivå. Det er skremmende!

Ja og jeg er et godt eksempel på det selv om både sykepleieren og vernepleier nekter på det, har ikke tatt det opp med psykiater men tror ikke han vet om det heller. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja og jeg er et godt eksempel på det selv om både sykepleieren og vernepleier nekter på det, har ikke tatt det opp med psykiater men tror ikke han vet om det heller. 

Du har autoseponert tidligere i livet?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har autoseponert tidligere i livet?

Ja veldig mange ganger og ingen sa til meg at det var skadelig, men sånn som jeg har blitt med årene taler jo for seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja veldig mange ganger og ingen sa til meg at det var skadelig, men sånn som jeg har blitt med årene taler jo for seg selv. 

Riktig. Hva var begrunnelsen for deg selv at du sluttet på medisinene? For meg var det håpløshet.

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Riktig. Hva var begrunnelsen for deg selv at du sluttet på medisinene? For meg var det håpløshet.

Jeg ville bare være meg selv og ha min åndelighet i fred, jeg er to ulike personer med og uten medisiner. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg ville bare være meg selv og ha min åndelighet i fred, jeg er to ulike personer med og på medisiner. 

Så du "mister" åndeligheten med medisinen?

stjernestøv
Skrevet

Så du "mister" åndeligheten med medisinen?

Ja jeg gjør det så jeg har følt jeg har mistet meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja jeg gjør det så jeg har følt jeg har mistet meg selv. 

Det er ikke rart at du har blitt fortvilet av det.

stjernestøv
Skrevet

Det er ikke rart at du har blitt fortvilet av det.

Nei jeg er jo oppvokst med åndelighet og plutselig når jeg var 16 år skulle det medisineres bort og siden har det gått slag i slag med av og på medisinering. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Nei jeg er jo oppvokst med åndelighet og plutselig når jeg var 16 år skulle det medisineres bort og siden har det gått slag i slag med av og på medisinering. 

Men hvorfor da du ikke bare i fra at du ikke ville ta medisinene?

Anonymkode: 9ea22...c9c

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjorde jo det gang på gang og autoseponerte men de maste sånn om det, jeg slet jo med psyken. Men det var angst jeg slet mest med. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet

Dessuten sa de at jeg ikke kunne drikke alkohol når jeg tok dem og da ville jo ikke jeg ta dem som ung, det var jo ikke før jeg var voksen jeg innså at jeg kanskje trengte det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Dessuten sa de at jeg ikke kunne drikke alkohol når jeg tok dem og da ville jo ikke jeg ta dem som ung, det var jo ikke før jeg var voksen jeg innså at jeg kanskje trengte det. 

Så helt siden du var 16 år har du vært av og på medisiner?

stjernestøv
Skrevet

Så helt siden du var 16 år har du vært av og på medisiner?

Begynte med medisiner når jeg var 16 år ja da jeg kom inn i psykiatrien der det var psykiater men jeg var jo veldig sta da og tok ikke medisiner som de sa, var vel i 20 årene jeg begynte mye med av og på. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Begynte med medisiner når jeg var 16 år ja da jeg kom inn i psykiatrien der det var psykiater men jeg var jo veldig sta da og tok ikke medisiner som de sa, var vel i 20 årene jeg begynte mye med av og på. 

Det tar nok endel energi av deg å ikke bli "enig med deg selv". Det har det iallefall gjort for meg.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det tar nok endel energi av deg å ikke bli "enig med deg selv". Det har det iallefall gjort for meg.

Ja det har tatt masse energi så det kan jeg være enig i og mye frem og tilbake. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du blitt enig med deg selv nå da? Ta du medisin? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...