AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar stjernestøv skrev (Akkurat nå): Har du blitt enig med deg selv nå da? Ta du medisin? Ja, AD og Litium. Men gikk av AP nettopp etter råd fra psykiater. Anonymkode: 78e2a...a33 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, AD og Litium. Men gikk av AP nettopp etter råd fra psykiater. Anonymkode: 78e2a...a33 Ok det er bra det da, jeg reduserte etter råd fra psykiater men han vet jo at jeg vil slutte så han sa jeg kunne slutte, må jo en gang bli kvitt dette her. Men nå tar jeg liten dose på eget initiativ. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg visste ikke at man i de fleste tilfeller ikke kommer tilbake til samme funksjonsnivå. Det er skremmende! Anonymkode: 78e2a...a33 Det har han også skrevet om mange ganger….. Anonymkode: ba2aa...6b3 0 Siter
Everybody Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar stjernestøv skrev (3 timer siden): Ok det er bra det da, jeg reduserte etter råd fra psykiater men han vet jo at jeg vil slutte så han sa jeg kunne slutte, må jo en gang bli kvitt dette her. Men nå tar jeg liten dose på eget initiativ. Men bråstoppet du de gangene du slutta? 0 Siter
Sokk Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar nachnoo skrev (6 timer siden): Ja, det finnes flere studier på dette. Ved seponering av medisin og tilbakefall, tar det i snitt et år før personen har gjenvunnet sitt funksjonsnivå, og i de fleste tilfeller kommer en ikke helt tilbake til samme nivå. Det blir en defisit. For hver gang kommer man et trinn lavere på funksjonstrappa. I tillegg tar det for hver gang lengre tid før bedring inntrer, og for hver gang trenger man større dose medisin for å opprettholde symptomfrihet, Jeg klarte ikke å finne dette etter et raskt søk. Men jeg tar deg på ordet om at det finnes. Gjelder dette alle pasienter? Vet man at det var selve seponeringen som førte til et dårligere forløp, eller er det slik at de dårligste pasientene har størst sannsynlighet for å autoseponere? Kanskje en kombinasjon? I lys av det du skriver, hva tenker du om konseptet «medisinfri behandling» og helsepersonell som fremmer det og snakker negativt om medisiner? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Everybody skrev (10 timer siden): Men bråstoppet du de gangene du slutta? Ja alltid gjort det. 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Sokk skrev (9 timer siden): Jeg klarte ikke å finne dette etter et raskt søk. Men jeg tar deg på ordet om at det finnes. Gjelder dette alle pasienter? Vet man at det var selve seponeringen som førte til et dårligere forløp, eller er det slik at de dårligste pasientene har størst sannsynlighet for å autoseponere? Kanskje en kombinasjon? I lys av det du skriver, hva tenker du om konseptet «medisinfri behandling» og helsepersonell som fremmer det og snakker negativt om medisiner? Ikke meg du ber om svar, men prøver meg allikevel... Har møtt helsepersonell som støtter litt vel mye konseptet "medisinfri behandling". For meg er det helt forkastelig, særlig når jeg ikke har bedt om slike synspunkter. Mulig dette har styrket min tro på at medisinene har skylden for at jeg er dårlig i mine dårlige perioder. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar emilie321 skrev (1 time siden): Ikke meg du ber om svar, men prøver meg allikevel... Har møtt helsepersonell som støtter litt vel mye konseptet "medisinfri behandling". For meg er det helt forkastelig, særlig når jeg ikke har bedt om slike synspunkter. Mulig dette har styrket min tro på at medisinene har skylden for at jeg er dårlig i mine dårlige perioder. Hvor har dette helsepersonellet jobbet? Anonymkode: 78e2a...a33 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor har dette helsepersonellet jobbet? Anonymkode: 78e2a...a33 Både på sykehus og DPS og en behandler 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar emilie321 skrev (Akkurat nå): Både på sykehus og DPS og en behandler Hva var diagnosen din? Anonymkode: 78e2a...a33 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva var diagnosen din? Anonymkode: 78e2a...a33 Bipolar med psykose og PTSD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.