AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar De ble misbrukt av Jeffrey Epstein. Nå krever de svar fra sexforbryterens norske venner. Kommer det til å skje. Neppe. Makta beskytter seg selv. https://www.vg.no/nyheter/i/JOEj1P/tre-av-jeffrey-epsteins-ofre-til-vg-krever-full-etterforskning-i-norge Anonymkode: f31f2...6d9 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Alt tyder på at Terje Rød-Larsen aktivt hjalp Epstein med menneskehandelen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Drømmeautomat skrev (4 minutter siden): Alt tyder på at Terje Rød-Larsen aktivt hjalp Epstein med menneskehandelen. 😱 Da håper jeg han får fengsel! Anonymkode: 000eb...fca 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar 6 minutes ago, AnonymBruker said: 😱 Da håper jeg han får fengsel! Anonymkode: 000eb...fca Han er vel for syk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar slabbedask skrev (4 minutter siden): Han er vel for syk. Har ikke fått med meg at han er syk. Hva feiler han? Anonymkode: 000eb...fca 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Det er bare en tragisk sak og de slipper vel unna som om lover og regler ikke gjelder dem. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar 4 minutes ago, AnonymBruker said: Har ikke fått med meg at han er syk. Hva feiler han? Anonymkode: 000eb...fca Skal ha hatt flere slag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.