Gå til innhold

Hva het den siste boken du leste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste "terapeutens tårer" som omhandler en psykolog som driver en gruppeterapi. Anbefales😊

Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Kaninen har stått opp, handler om en kvinne som får asperger diagnose i voksen alder.

Skrevet

Morgenstjernen av Karl Ove Knausgård. Første i en bokserie, likte den veldig godt.

Skrevet

Ufred - Russland fra innsiden av Åsne Seierstad.

Skrevet
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Morgenstjernen av Karl Ove Knausgård. Første i en bokserie, likte den veldig godt.

Jeg har ikke lest noe av Knausgård enda. Han skal være en ener😃.

Anonymkode: 1d01f...305

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke lest noe av Knausgård enda. Han skal være en ener😃.

Anonymkode: 1d01f...305

Jeg elsker bøkene hans. Jeg kaller dem for hverdagsmagi, for han beskriver hverdagslige ting og hendelser på en helt enestående måte. Det ligger så mange lag av tanker og følelser i hverdagen. 

Skrevet

Holder på med lysets rike av Margit Sandemo, har lest det før da men er så bra. 

Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg elsker bøkene hans. Jeg kaller dem for hverdagsmagi, for han beskriver hverdagslige ting og hendelser på en helt enestående måte. Det ligger så mange lag av tanker og følelser i hverdagen. 

Wow! Hvilken bok vil du helst anbefale som min første?

Skrevet
munchin skrev (2 minutter siden):

Wow! Hvilken bok vil du helst anbefale som min første?

Jeg synes jo Min Kamp-serien er enestående, kanskje spesielt bok 1. Men egentlig alle bøkene. Men også Morgenstjernen er veldig bra.

Skrevet

Bienes historie. Jeg syns den var helt ok. Ikke den beste boka jeg har lest, men helt grei. 

Anonymkode: 3e893...cc5

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg synes jo Min Kamp-serien er enestående, kanskje spesielt bok 1. Men egentlig alle bøkene. Men også Morgenstjernen er veldig bra.

Takk! 

Skrevet

Leser lite nå, men Ikke uten min datter. 

Anonymkode: 24a5c...e9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leser lite nå, men Ikke uten min datter. 

Har du sett filmen? Den var bra. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Har du sett filmen? Den var bra. 

Ikke sett filmen. Skulle gjort det. Vet du hvor den er? Eller jeg kan google det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ikke sett filmen. Skulle gjort det. Vet du hvor den er? Eller jeg kan google det. 

Ja den må du se, vet ikke om den ligger ute noen plass i grunn. Har sett den flere ganger men husker ikke hvor. 

Skrevet

"Svartfugl" av Frida Skybäck. Ny svensk kriminalitet. Likte den godt, men kan de ikke finne på noe annet enn at etterforskeren mister jobben og blir omplasser / får ny jobb på stedet der hen kommer fra og må kjempe mot egne demoner i tillegg. Har vært en del slike plott de siste årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...