Gå til innhold

Hva het den siste boken du leste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste jeg leste ferdig, var "Skinn" av Sara Strömberg. Det er bok 3 i en krimserie som foregår i Åre/Storlien-området - ikke den som har blitt Netflix-serie, men den som @Glitter omtaler ovenfor, om Vera Bergström.

Jeg leser en annen krimserie parallelt, den foregår på Öland (akkurat som mange av Johan Theorins bøker, som jeg har også har lest). Jeg er nesten ferdig med nr. 4 i serien, den heter "Hjertegress". 

Jeg leser mest på senga, derfor blir det ikke noe tungt eller lærerikt 🤭 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Leser lite nå, men Ikke uten min datter. 

Anonymkode: 24a5c...e9c

Den er fin

Skrevet

Jeg lytter til Tjenerinnens beretning på NRK Radio. Har ikke fått hørt på Leseklubbens samtaler ennå, men har planer om det. Spesiell historie. Er ikke overbegeistret over hun som leser, så jeg er ikke helt bergtatt ennå. I høst lyttet jeg til Markens Grøde i Leseklubben, og DA var jeg helt bergtatt. Han som leste, var helt fantastisk!

Ellers så leste jeg en sakprosa bok nå rundt nyttår om menigheter av Torbjørg Oline Nyli; "Generasjon savnet". Veldig god!

Og så tror jeg at jeg leste en roman i jula, men nå står det helt stille 😵😵😵

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...