laban Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Den siste jeg leste ferdig, var "Skinn" av Sara Strömberg. Det er bok 3 i en krimserie som foregår i Åre/Storlien-området - ikke den som har blitt Netflix-serie, men den som @Glitter omtaler ovenfor, om Vera Bergström. Jeg leser en annen krimserie parallelt, den foregår på Öland (akkurat som mange av Johan Theorins bøker, som jeg har også har lest). Jeg er nesten ferdig med nr. 4 i serien, den heter "Hjertegress". Jeg leser mest på senga, derfor blir det ikke noe tungt eller lærerikt 🤭 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Leser lite nå, men Ikke uten min datter. Anonymkode: 24a5c...e9c Den er fin 1 Siter
påskelilje Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Jeg lytter til Tjenerinnens beretning på NRK Radio. Har ikke fått hørt på Leseklubbens samtaler ennå, men har planer om det. Spesiell historie. Er ikke overbegeistret over hun som leser, så jeg er ikke helt bergtatt ennå. I høst lyttet jeg til Markens Grøde i Leseklubben, og DA var jeg helt bergtatt. Han som leste, var helt fantastisk! Ellers så leste jeg en sakprosa bok nå rundt nyttår om menigheter av Torbjørg Oline Nyli; "Generasjon savnet". Veldig god! Og så tror jeg at jeg leste en roman i jula, men nå står det helt stille 😵😵😵 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Siste jeg leste var en manga adapsjon av H.P Lovecraft - the shadow over innsmouth. Glimrende illustrert av Tanabe. 1 Siter
Ekstra Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Jeg har et "hvileskjær" med krim: Ikke slipp ham inn, av Lisa Jewell. Er spennende. Siste bok jeg leste var første del av New York Triology, av Paul Auster. Den var god, men veldig rar. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar "Andres barn" av Kamilla Danielsen, ny og spennende forfatter. Hun reflekterer over kjønnsroller (mor og far) på en nyskapende måte. Jeg kom over en anmeldelse av boka, og ble provosert av at den var klassifisert under "Bøker for unge voksne". Jeg er ei gammal røy, men boka traff meg 100%. At den er skrevet av en ung voksen betyr da ikke at målgruppen også er begrenset til denne aldersgruppen! I hodene våre er vi unge hele livet. 1 Siter
Osten Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar (endret) Natten drømmer om dagen, av Ingvar Ambjørnsen. Veldig bra,Ambjørnsen har skrevet mye bra Endret 9. februar av Osten 0 Siter
Alba Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Klarer dessverre ikke å lese bøker fordi alle tankene kommer og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Hukommelsen er i tillegg helt borte. Skulle ønske jeg klarte å lese bøker fordi det gjorde jeg frem til vidregående men etter det klarte jeg det ikke mere. Aner ikke hvorfor. Skjedde bare noe i hodet som jeg ikke skjønner så mye av 0 Siter
Admin Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Jeg skiller meg nok litt ut bokmessig. Siste bok som ble lest ferdig var Legends and lattes av Travis Baldree 0 Siter
munchin Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Alba skrev (På 9.2.2026 den 17.13): Klarer dessverre ikke å lese bøker fordi alle tankene kommer og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Hukommelsen er i tillegg helt borte. Skulle ønske jeg klarte å lese bøker fordi det gjorde jeg frem til vidregående men etter det klarte jeg det ikke mere. Aner ikke hvorfor. Skjedde bare noe i hodet som jeg ikke skjønner så mye av Jeg har hatt det likedan i perioder. Jeg tror at man kan øve opp "leseevnen" igjen. 0 Siter
Kayia Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Det har skjedd værre ting i utlandet av Marte Michelet. Lettlest, artig, vemodig og klok, absolutt en anbefaling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.