Gå til innhold

Var dette psykose-aktig eller meltdown? Og hva gjør jeg hvis behandler har mistolket meg?

Anbefalte innlegg

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg spiser middag og kvelds, ingenting utover det. Får du i deg nok næring så er det helt greit, gjør det som passer for deg :) 

Anonymkode: be8e1...f85

Ja, det er stort sett det jeg også gjør, har jeg fri fra jobb hender det jeg også spiser lunsj da det varierer litt 🙂 

Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Ut fra hva du har skrevet tidligere føler du veldig mye. Eller snakker vi om noe helt annet nå?

Hva mener du? Jeg kan på en måte tenke at jeg føler noe, men jeg føler det ikke i kroppen, så jeg tenker dermed at jeg har lite kontakt  med kroppen og følelsene mine.

psykedeliker
Skrevet (endret)
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (40 minutter siden):

Jeg kan på en måte tenke at jeg føler noe, men jeg føler det ikke i kroppen, så jeg tenker dermed at jeg har lite kontakt  med kroppen og følelsene mine.

Da må du slutte å "tenke at du føler noe", og heller kjenne etter hva kroppen egentlig forteller deg.

Endret av psykedeliker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...