AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Fikk beskjed av psykologen at jeg burde gå på treningssenter hver dag, dette har jeg ikke klart. Angsten har gått litt over i mildere depresjon, så jeg merker jeg er veldig sliten nesten hele tiden. Hadde planer om å trene i dag, men kreftene er der ikke, vet ikke om jeg burde pushe igjennom? Gikk en liten tur i stedet, er jo bedre enn ingenting. På hverdager sykler jeg ca.1 mil hver dag, særlig nå i kulda våkner jeg av det, selv om det er el-sykkel så er det jo bevegelse. Er sikkert ikke noe fasit svar, men burde jeg lytte til kroppen eller bare pushe meg mer? I andre sammenheng har jeg tidligere pushet meg for mye, vil ikke gjøre samme feil igjen. Anonymkode: c64db...f17 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk beskjed av psykologen at jeg burde gå på treningssenter hver dag, dette har jeg ikke klart. Dette høres ekstremt ut, svært få trener så mye, og kroppen trenger restitusjon også. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk beskjed av psykologen at jeg burde gå på treningssenter hver dag, dette har jeg ikke klart. Angsten har gått litt over i mildere depresjon, så jeg merker jeg er veldig sliten nesten hele tiden. Hadde planer om å trene i dag, men kreftene er der ikke, vet ikke om jeg burde pushe igjennom? Gikk en liten tur i stedet, er jo bedre enn ingenting. På hverdager sykler jeg ca.1 mil hver dag, særlig nå i kulda våkner jeg av det, selv om det er el-sykkel så er det jo bevegelse. Er sikkert ikke noe fasit svar, men burde jeg lytte til kroppen eller bare pushe meg mer? I andre sammenheng har jeg tidligere pushet meg for mye, vil ikke gjøre samme feil igjen. Anonymkode: c64db...f17 Selv de som trener mye gjør ikke dette. Ta å gå deg noen turer heller. Anonymkode: 61630...bfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Tren 3 dager i uken. Mer enn nok. Anonymkode: 6a7f1...195 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hadde planer om å trene i dag, men kreftene er der ikke, vet ikke om jeg burde pushe igjennom? Dette skal psykologen svare deg på. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 3-4 dager i uken er godt nok. Selv går jeg bare turer for tiden. Er ikke motivert for trening for tiden. Er så tiltak å reise til og fra. 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Du kan trygt erstatte tre av dagene med en skikkelig gåtur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.