AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 Skrevet i går, 14:14 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det aller, aller fleste har nok fortalt familie/venner/fastlege at de går til behandling? Anonymkode: 85a2b...174 Ja, men det er ikke noe rutine/automatikk i det. Jeg går i privat behandling, og det er bare en person som vet at jeg går i behandling. Denne kjenner ikke identiteten til behandler. Behandler bor på andre siden av landet (går online), så jeg tviler på at hen ville fanget det opp via dødsannonse. Behandler har navn på fastlege og nærmeste pårørende, men sånn jeg kjenner behandler, ville det ikke vært naturlig for hen å kontakte disse om jeg uteble fra time og ikke booket ny. Kanskje hen ville ringt en gang, og sendt en e-post, maks. Den eneste måten jeg kan tenkte meg at behandler ville fått vite om det, er hvis noen hadde gått gjennom økonomien min og snappet opp at jeg hadde gått til psykolog, og så kontaktet klinikken. Anonymkode: 46163...e4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden On 2/8/2026 at 8:19 PM, munchin said: DPS/privat behandler får beskjed ved at pårørende ringer dit eller skjer det via andre kanaler? Hvorfor skulle pårørende ringe til dps? Tror du har litt for høye tanker om deg selv. Du er bare et tall deres system. Så fort du ikke har møtt opp 2 timer uten å gi beskjed så avsluttes du bare. Anonymkode: e5a7c...1b7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så fort du ikke har møtt opp 2 timer uten å gi beskjed så avsluttes du bare. Hvor har du dette fra? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor skulle pårørende ringe til dps? Tror du har litt for høye tanker om deg selv. Du er bare et tall deres system. Så fort du ikke har møtt opp 2 timer uten å gi beskjed så avsluttes du bare. Anonymkode: e5a7c...1b7 Om en pasient er i et behandlingsløp og har vært det gjerne i flere år og ikke lar høre fra deg helt plutselig er jeg sikker på at pårørende blir ringt. Anonymkode: 85a2b...174 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.