Grendel Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Jeg hadde masse planer i dag, men det ble stort sett å se på OL. Høydepunktet var 2x10km fellesstart da franske Desloges rett og slett tok en snarvei! Jeg visste ikke at det var lov. Han fikk i alle fall ingen straff. Nå vant jo Klæbo uansett, men Korostelev ble (kanskje) snytt for medalje. Selv om han er russer, så er han også en unggutt som har trent halve livet frem mot dette. Men men. Skiskyting var vondt å se på mot slutten, men det kommer nye sjanser. Alpint enda vondere. 0 Siter
Ekstra Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Grendel skrev (55 minutter siden): Jeg hadde masse planer i dag, men det ble stort sett å se på OL. Høydepunktet var 2x10km fellesstart da franske Desloges rett og slett tok en snarvei! Jeg visste ikke at det var lov. Han fikk i alle fall ingen straff. Nå vant jo Klæbo uansett, men Korostelev ble (kanskje) snytt for medalje. Selv om han er russer, så er han også en unggutt som har trent halve livet frem mot dette. Men men. Skiskyting var vondt å se på mot slutten, men det kommer nye sjanser. Alpint enda vondere. Sander Eitrem og 5000 m skøyter! 💫 Har sett altfor mye OL i dag jeg og 🫣. Brukte en gryende forkjølelse som unnskyldning. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Vi satt i bilen og fikk med oss seieren til Klæbo på radioen. Vi var på vei til min mor for å feire morsdag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Jeg har også sett mye OL. Det er jo så kaldt ute, så jeg går bare ut hvis det er nødvendig. Men det er moro da. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Har sett litt på OL det har vært kunstløp⛸️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.