Gå til innhold

Å monitorere stemningsleiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe du som bipolar har for vane/uvane å gjøre? 

Jeg kan være fæl til å gjøre det. Jeg er var på antydninger til opp eller ned. Men ønsker å slutte med det, for det kan i grunnen være litt slitsomt! Det er forsåvidt tillært via psykoedukasjon å være oppmerksom, men det kan for mitt vedkommende bli litt for mye av det gode noen ganger, slik at jeg går og tolker små endringer. "Hmm... er det jeg kjenner nå begynnende tegn på en depressiv episode"? Og: "Hmm.. er jeg ikke litt høyere enn vanlig nå?" Det skjer på en måte på automatikk, men kan som jeg sa være litt slitsomt i blant. Som regel er det jo ikke noe heller, men bare normale svingninger som alle mennesker har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...