Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra en går ned i dose på Xeplion til en merker at symptomer på overdosering går vekk? Jeg går fra 150 mg til 100 mg injeksjon på torsdag. 

@nachnoo 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hører gjerne fra andres erfaringer. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Hvor lang tid tar det fra en går ned i dose på Xeplion til en merker at symptomer på overdosering går vekk? Jeg går fra 150 mg til 100 mg injeksjon på torsdag. 

@nachnoo 

Vet ikke hvor lang tid det tar men syns 150 mg var litt mye men det har vel med symptomene dine å gjøre at de økte? Hva om de kommer igjen hvis du går ned? 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hvor lang tid det tar men syns 150 mg var litt mye men det har vel med symptomene dine å gjøre at de økte? Hva om de kommer igjen hvis du går ned? 

Ja det var pga symptomene. Jeg settes ikke på samme dose som før. Før gikk jeg på 75 mg og nå skal jeg prøve 100. Forhåpentligvis blir det bra. Også har vi avtalt at familien min kan ringe psykiater hvis de merker at jeg begynner å bli verre. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja det var pga symptomene. Jeg settes ikke på samme dose som før. Før gikk jeg på 75 mg og nå skal jeg prøve 100. Forhåpentligvis blir det bra. Også har vi avtalt at familien min kan ringe psykiater hvis de merker at jeg begynner å bli verre. 

Ok håper det går bra med 100 da og at du ikke blir verre, merker du ikke om du blir verre? 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ok håper det går bra med 100 da og at du ikke blir verre, merker du ikke om du blir verre? 

Jo jeg merker det. Det var bare noe psykiater sa til min mor. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
Glitter skrev (10 minutter siden):

Jo jeg merker det. Det var bare noe psykiater sa til min mor. 

Bra det da. Er ikke vant til at familien blir blandet inn i behandlingen. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Bra det da. Er ikke vant til at familien blir blandet inn i behandlingen. 

Mamma har jobbet med å diagnostisere psykoselidelser så hun kan mye om det. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Mamma har jobbet med å diagnostisere psykoselidelser så hun kan mye om det. 

Ok derfor da ja. 

Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

@nachnoo 

Vanskelig å si noe eksakt, men no vil du kanskje merke kommende helg. 

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Vanskelig å si noe eksakt, men no vil du kanskje merke kommende helg. 

Okei. Takk. :)

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

@nachnoo 

Det forklarer kanskje en god del av initiativløsheten du har skrevet om i det siste. 

Skrevet
frosken skrev (5 minutter siden):

Det forklarer kanskje en god del av initiativløsheten du har skrevet om i det siste. 

Ja. Det mener mamma også. Så håper det vil hjelpe og at jeg ikke får økning av symptomer. 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja. Det mener mamma også. Så håper det vil hjelpe og at jeg ikke får økning av symptomer. 

Det håper jeg også🫶gjelder dette for andre psykofarma også? At overmedisinering=iniativløshet?

Skrevet
munchin skrev (12 minutter siden):

Det håper jeg også🫶gjelder dette for andre psykofarma også? At overmedisinering=iniativløshet?

Det vet jeg ikke. Men andre i tråden kan sikkert svare på det. 

Skrevet
munchin skrev (1 time siden):

Det håper jeg også gjelder dette for andre psykofarma også? At overmedisinering=iniativløshet?

Det kan det være. Men hvis man bruker en relativt vanlig dose, er det langt mer sannsynlig at initiativløsheten skyldes sykdommen (negativt symptom).

Skrevet
nachnoo skrev (5 minutter siden):

Det kan det være. Men hvis man bruker en relativt vanlig dose, er det langt mer sannsynlig at initiativløsheten skyldes sykdommen (negativt symptom).

Er 150 mg xeplion en relativt vanlig dose? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (14 minutter siden):

Er 150 mg xeplion en relativt vanlig dose? 

Tror det er høyt, jeg fikk 100 tror jeg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Tror det er høyt, jeg fikk 100 tror jeg. 

Åja, ok. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Åja, ok. 

Hvis ikke jeg husker feil da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...