AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Prøver å gå ned i vekt men vekta går ikke ned. Teller kalorier feil. Siden jeg tror jeg skal gå ned men gjør jo ikke det. Håpløst. Holdt på ett år og har gått opp og ned. Ned null kilo på ett år. Gir opp kroppen min. Flere som har en sånn kropp? Hva er galt med min? Anonymkode: 5838a...27f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Hvorfor vil ikke kroppen ned i vekt når jeg vil det? Den klamrer seg hardt fast til fettet. Anonymkode: 5838a...27f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Det er jo helt umulig for oss å svare på når du ikke gir noen informasjon om hva du spiser, hva du veier osv. Det regner jeg med du skjønner? Men du må jo bare telle kaloriene du får i deg slik at du vet hva du ligger på. Hva er det du teller feil? Anonymkode: cfb17...458 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.