AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Prøver å gå ned i vekt men vekta går ikke ned. Teller kalorier feil. Siden jeg tror jeg skal gå ned men gjør jo ikke det. Håpløst. Holdt på ett år og har gått opp og ned. Ned null kilo på ett år. Gir opp kroppen min. Flere som har en sånn kropp? Hva er galt med min? Anonymkode: 5838a...27f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Hvorfor vil ikke kroppen ned i vekt når jeg vil det? Den klamrer seg hardt fast til fettet. Anonymkode: 5838a...27f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Det er jo helt umulig for oss å svare på når du ikke gir noen informasjon om hva du spiser, hva du veier osv. Det regner jeg med du skjønner? Men du må jo bare telle kaloriene du får i deg slik at du vet hva du ligger på. Hva er det du teller feil? Anonymkode: cfb17...458 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo helt umulig for oss å svare på når du ikke gir noen informasjon om hva du spiser, hva du veier osv. Det regner jeg med du skjønner? Men du må jo bare telle kaloriene du får i deg slik at du vet hva du ligger på. Hva er det du teller feil? Anonymkode: cfb17...458 Jeg må telle feil ellers hadde jeg gått ned. Men mente om det er flere her som også har prøvd i over ett år å gå ned også går dere ikke ned? Prøver å spise mat det allerede står kalorier på. Anonymkode: 5838a...27f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg må telle feil ellers hadde jeg gått ned. Men mente om det er flere her som også har prøvd i over ett år å gå ned også går dere ikke ned? Prøver å spise mat det allerede står kalorier på. Anonymkode: 5838a...27f Hvis man ikke går ned så spiser man mer enn man forbrenner. Det er ikke så viktig hva andre gjør, men at du finner ut av dette for din egen del. Forutsatt at du da har behov for å gå ned. Anonymkode: cfb17...458 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg må telle feil ellers hadde jeg gått ned. Men mente om det er flere her som også har prøvd i over ett år å gå ned også går dere ikke ned? Prøver å spise mat det allerede står kalorier på. Anonymkode: 5838a...27f Da har jeg et forslag til deg - ikke spis mat det står kalorier på, det er med all sannsynlighet ultraprossesert. Spis frukt, grønnsaker, rent kjøtt / fisk / kylling / egg. Om du spiser brød er det beste om du baker selv, ellers kan du seom du finner et du liker og som ikke inneholder så mange tilsetningsstoffer. 1 Siter
krøll9 Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Sjekk stoffskiftefunksjonen din. Lavt stoffskifte fører til dårlig forbrenning. Husk at småsnacks som virker å være ingenting har enormt med kalorier. To sjokokjeks kan fort være nærmere 300 kcal, en mueslibar har 40-60g sukker per 100g (kanskje også mer. Husker ikke helt). Mange kalorier vi får i oss kommer i flytende form. Sjekk også det du drikker! Dersom du får for lite væske i deg så vil forbrenninga bli dårligere og kroppen vil holde på vann. Salt binder også vann. Vann veier mye. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Noen ganger kan det være til hjelp å ha en som følger opp. Kan være en ernæringsfysiolog som hjelper med å sette opp en plan, samt veilede underveis. Kanskje det er et tilbud ved Frisklivssentralen i din kommune? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.