AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg syntes det var veldig rart og spesielt.. Anonymkode: 670f2...c54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar https://www.dagbladet.no/sport/et-sjokk-for-oss-alle/84216136 Anonymkode: 670f2...c54 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg føler med fyren, må jeg si, åpenbart en angrende synder. Men det spørs om eksen setter pris på å få bretta ut dette for hele Norge (og verden). 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Ja, det var dessverre veldig kleint. Men han er en skikkelig fin fyr, da. Anonymkode: ffb7b...c41 0 Siter
Grendel Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Det var ikke akkurat "Fornuftens Stemme" vi hørte, men jeg tror det kan slå begge veier. De har vært sammen et halvt år, og så er det hans livs kjærlighet. Det er jo søtt. 0 Siter
laban Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Drømmeautomat skrev (16 minutter siden): Men det spørs om eksen setter pris på å få bretta ut dette for hele Norge (og verden). Akkurat det tenkte jeg også på - kan tenke meg at hun ikke syntes saken ble noe bedre av dette. 2 Siter
emilie321 Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar (endret) laban skrev (28 minutter siden): Akkurat det tenkte jeg også på - kan tenke meg at hun ikke syntes saken ble noe bedre av dette. Tror mange tenker likt om dette. Kanskje han følte at dette var beste måte å si unnskyld på og siste håp om å få henne tilbake? Endret 10. februar av emilie321 1 Siter
XbellaX Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg tenker som de fleste andre i denne tråden, altså at det kanskje var litt for mye informasjon. Samtidig tenker jeg at når man klarer å ta en OL-medalje så får man ha dispensasjon ut dagen på litt sånne fjortis-greier. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Er det bare jeg som syntes det var litt creepy? De hadde vært sammen i seks måneder, han var utro tre måneder inn, han forteller det, det blir slutt, og så forteller han det på TV, som et forsøk på å redde forholdet. Hadde jeg bært hun, hadde jeg nå i hvertfall holdt meg langt unna. Anonymkode: c92d1...76e 4 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar emilie321 skrev (2 timer siden): Tror mange tenker likt om dette. Kanskje han følte at dette var beste måte å si unnskyld på og siste håp om å få henne tilbake? Det tenkte jeg også, er det naivt forsøk på å vise henne hvor mye han angrer slik at hun skal komme tilbake? 1 Siter
cilie Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg synes også mediene kan tone ned skrivingen om dette og heller fokusere på OL-medaljen. 2 Siter
Grendel Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar cilie skrev (33 minutter siden): Jeg synes også mediene kan tone ned skrivingen om dette og heller fokusere på OL-medaljen. Det blir vanskelig Det er den tredje mest leste nyhetssaken i England (the Guardian) 😅 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar At dette ble sendt på direkten kunne man knapt unngå, men jeg synes det ikke burde vært med i repriser/nyhetssendinger etterpå. Han burde blitt beskyttet mot seg selv. Jeg skjønner det er et desperat forsøk på å få tilbake kjæresten, og gudene må vite om han lykkes. Men når han rakk å være utro mot en han omtaler som sitt livs kjærlighet bare tre måneder inn i forholdet så lover ikke det bra for fortsettelsen. Hun burde ikke ta tilbake! 4 Siter
Ekstra Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Et godt eksempel på at det ikke er sammenheng mellom IQ og EQ. 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar morsan skrev (10 minutter siden): At dette ble sendt på direkten kunne man knapt unngå, men jeg synes det ikke burde vært med i repriser/nyhetssendinger etterpå. Han burde blitt beskyttet mot seg selv. Jeg skjønner det er et desperat forsøk på å få tilbake kjæresten, og gudene må vite om han lykkes. Men når han rakk å være utro mot en han omtaler som sitt livs kjærlighet bare tre måneder inn i forholdet så lover ikke det bra for fortsettelsen. Hun burde ikke ta tilbake! Jeg synes også det er helt unødvendig at dette fortsatt ligger på forsiden av nettavisene. 1 Siter
Grendel Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Jeg synes mange overreagerer og gjør saken mye verre enn den er. Bjørndalen for eksempel er jo så dødsseriøs at jeg får fnatt. Dette er verdens minste skandale. Ingen er skadd. De driver i underholdningsbransjen tross alt. Hva er kjedeligere enn idrettsutøvere som bare sier de riktige tingene? 3 Siter
morsan Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Grendel skrev (7 timer siden): Jeg synes mange overreagerer og gjør saken mye verre enn den er. Bjørndalen for eksempel er jo så dødsseriøs at jeg får fnatt. Dette er verdens minste skandale. Ingen er skadd. De driver i underholdningsbransjen tross alt. Hva er kjedeligere enn idrettsutøvere som bare sier de riktige tingene? Har ikke fått med meg Bjørndalen. Men enig i at det ikke er noen skandale. Jeg synes bare ikke dette trengs å bli gnidd inn og gjentatt. Herunder at man ikke trenger å innhente kommentarer fra kjente idrettsfolk. 1 Siter
knas Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Dette har vist blitt en stor greie der ute. Jeg kjenner at jeg ikke er så opptatt av det. 0 Siter
Kayia Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) cilie skrev (På 10.2.2026 den 17.45): Dette var pute-TV. AnonymBruker skrev (På 10.2.2026 den 17.46): Ja, det var dessverre veldig kleint. Men han er en skikkelig fin fyr, da. Anonymkode: ffb7b...c41 Jeg tror også han er en fin fyr og skjønner at følelsene tok overhånd, men må innrømme at jeg fniste litt av, og gråt ikke med... Endret 12. februar av Kayia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.