Gå til innhold

The Investigation of Lucy Letby

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet

Såg denne dokumentarer om henne på Netflix. Er hun skyldig eller ikke? min teori er ja hun skyldig i alt hun har gjort. 

Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Krisebærblomsten skrev (På 11.2.2026 den 15.07):

Såg denne dokumentarer om henne på Netflix. Er hun skyldig eller ikke? min teori er ja hun skyldig i alt hun har gjort. 

Krisebærblomsten skrev (På 11.2.2026 den 15.07):

Hun skal ha drept nyfødte babyer som låg i kuvøse på en barneavdeling som hun jobbet som sykepleier😢ingen har sett noe😔men hun hadde alltid vakt på denne avdelingen når barna plutselig døde. 

Endret av Krisebærblomsten
AnonymBruker
Skrevet

Sånt klarer jeg ikke se på. Og er det tvil om hun har gjort det eller ikke, klarer ikke jeg å tro det ene eller det andre.

Anonymkode: abc99...72b

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånt klarer jeg ikke se på. Og er det tvil om hun har gjort det eller ikke, klarer ikke jeg å tro det ene eller det andre.

Anonymkode: abc99...72b

Det var litt tvil etter hun fikk livstid i fengsel. Var noe med kollegaene og henne. Vis jeg forstod dette rett så følte kollegane hennes at hun ikke var kvalifisert nok til jobben som barnesykepleier. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 time siden):

Det var litt tvil etter hun fikk livstid i fengsel. Var noe med kollegaene og henne. Vis jeg forstod dette rett så følte kollegane hennes at hun ikke var kvalifisert nok til jobben som barnesykepleier. 

Alt var vist mobbing og hatt mot Lucy. Mente noen på.  

stjernestøv
Skrevet

Ser på det nå og hun er dømt til livsvarig fengsel, hva med det hun skrev om at hun er ond og hadde gjort det? Eller er hun forvirret og syk psykisk? 

Skrevet

Vanskelig å vite. Justismord skjer jo. Men jeg tror hun gjorde det. Hvorfor ellers skulle hun svare med "ingen kommentar" på flere av de fellende spørsmålene? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (30 minutter siden):

Vanskelig å vite. Justismord skjer jo. Men jeg tror hun gjorde det. Hvorfor ellers skulle hun svare med "ingen kommentar" på flere av de fellende spørsmålene? 

Ja det syns jeg og var rart...

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (6 timer siden):

Ser på det nå og hun er dømt til livsvarig fengsel, hva med det hun skrev om at hun er ond og hadde gjort det? Eller er hun forvirret og syk psykisk? 

Jeg vet ikke helt om det var hennes onde tanker som hun selv noterte seg.

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Men venninna igjen hun trodde på Lucy sin forklaring helle tiden. 

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja det syns jeg og var rart...

Lucy er et ondsinna menneske, har ikke troa på noen justismord. Hun soner livstid i fengsel.  

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden):

Lucy er et ondsinna menneske, har ikke troa på noen justismord. Hun soner livstid i fengsel.  

Ja det gjør hun og takk for det. 

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (21 minutter siden):

Men venninna igjen hun trodde på Lucy sin forklaring helle tiden. 

Ja det var merkelig...

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det gjør hun og takk for det. 

Synes dama så merkelig ut ingen empati eller anger kald som isen. Spilte fryktelig dum og sløv. 

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (12 timer siden):

Synes dama så merkelig ut ingen empati eller anger kald som isen. Spilte fryktelig dum og sløv. 

Ja hun hadde jo ingen mimikk. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Ja hun hadde jo ingen mimikk. 

Det har du helt rett i. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...