Vendi Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk, vendi. Det er akkurat det jeg mener. En blir så tvunget til å forholde seg til mat. En må kjøpe, tilberede, oppbevare, enten man vil eller ikke. Og det er et forbaska strev. Igjen, full forståelse for at folk som strever med rus har et sant helvete, jeg mener ikke å bagatellisere. Det er bare en liten tanke om at gud så godt det må være å ikke ha kjøleskap eller fryse i hus. Ikke trenge det på en måte. Slippe ha matvarer i kjøkkenskapene. Hvis det er mulig å forstå. I blant føler jeg at jeg bare får sånne jøss så dum du er som mener noe annet enn alle oss andre-type svar. Svaret ditt varmet Anonymkode: 0e440...a00 ❤️ 0 Siter
frosken Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klarer du virkelig ikke å skjønne hva jeg skriver? Mat er man avhengig av. Man trenger næring. Vi trenger ikke spise kake hver dag, men som jeg skriver prøver jeg altså å reparere et dårlig forhold til mat der jeg har delt inn mat etter ja mat og nei mat. Jeg tenker at det er bra for meg. Tobakk og rusmidler trenger man ikke, ergo er det litt enklere å holde seg totalt avholds (merk at jeg sier litt enklere, jeg har full forståelse for at rus er et helvete. men for meg og fra mitt perspektiv er det vanskeligere med mat fordi mat er noe jeg må ha for å overleve). Mat er noe jeg dessverre ikke kan holde meg helt bort fra. Anonymkode: 0e440...a00 Jeg forsto hva du mente. Ble nok litt kluss i kommunikasjonen fordi begrepet "avhengig" ble tatt i bruk:-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.