Gå til innhold

For mye negative nyheter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skadelig er nyhetsbildet og mengden vi utsettes for?
Nå er det Epstein her og der, pedofile kriger og eledighet. Trump gjør at det er «breaking news» ca. 5 ganger om dagen.

Har dessverre sett mye på dette, vet ikke om dette bidrar til min økte angst ?

Tror jeg må aktivt unngå denne for for nyheter. Bor i Oslo så avisen Oslo dekker mye, men er det sider/aviser som dekker mer internasjonale nyheter uten de overnevnte som man blir bombardert med.

Anonymkode: 4a107...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte også ta en pause fra nyheter da det stod på som verst rundt Grønland i januar. Er lettere sagt enn gjort, men det anbefales, om så bare for noen dager. 

Du kan forsøke å se det positive i at alt med Epstein kommer for dagen nå. Mange blir stilt til ansvar, ofre får oppreisning og saken lukkes gradvis. Ifht Trump er det også positivt utvikling. Ja, han legger fremdeles ut ting på X som er helt hinsides, men han driver hvertfall ikke å truer Nato-allierte annenhver time lengre. Det tyder kanskje på at det er ganske sterke, mer fornuftige stemmer i opposisjon nå. Det at ICE har måttet bakke ned tyder også på det samme. 

Mener ikke å bagatellisere altså, bare vise at enkelte piler peker riktig vei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...